Hop til indhold

Erfaringer fra München?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg skal en tur til det sydtyske i et par uger og regner med at bruge lidt tid i München i den mellemliggende weekend.

Er der nogen, der har erfaringer der nede fra? Enten i form af massageklinikker eller FKK-steder.

Venligst

KRSC

Skrevet

Hej

Jeg skal en tur til det sydtyske i et par uger og regner med at bruge lidt tid i München i den mellemliggende weekend.

Er der nogen, der har erfaringer der nede fra? Enten i form af massageklinikker eller FKK-steder.

Venligst

KRSC

Der er FKK Paradise, men det ligger ca 1 time fra centrum, og et par andre FKK i området.

Skrevet

Der findes også Pascha i München (http://muenchen.pascha.de/DE), dette er mere et bordel koncept.

Da jeg besøgte det for 1 år siden ca. kunne man vælge at betale 20 € for indgang og så var der fri øl og sodavand og man fik så 20 € i rabat hos den første pige man valgte - 30 mins kostede 70€ (50 kontant + ens 20€ indgangsbillet). Der var omkring 10 piger da jeg besøgte det og op til flere af fin standard, kan dog ikke sige noget om hvordan det nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.