Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde her til aften glæden at få en fantastisk debut med en ny TS i Holstebro.

Hun mødte mig smilende og glad i døren og efter en hurtig afregning listede jeg mig til at kysse hende nakke hvilket hun returnerede med de mest fantastiske tungekys som tydeligt afslørede at hun var tændt.

Det var tydeligvis en naturlig liderlighed! Efter en lækker omgang gensidig blow bad hun mig lægge mig på ryggen hvor hun langsomt og forsigtigt pirrede min åbning eftersom hun vidste jeg var ny. Hun lænede sig ind over mig og gav det lækreste tungekys mens hun begyndte langsomt at tage mig - det var fantastisk!!

Til trods for at jeg bad hende komme i min mund så fortræd jeg så snart hun trak så ud af mig - jeg var bare afhængig af at mærke hendes lækre pik komme i mig!

Det var en fantastisk debut med en vanvittigt smuk TS som virkeligt formår give lidenskabelige kys og rigtig intens sex uden sammenligning!

Jeg har bestemt ikke set hende for sidste gang!

https://annoncelight.dk/showad/276055

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penetrator skrev, for 18 timer siden:

Du var ny og hun var ny. det lyder al sammen med nyt og ikke til at tro på

Hun var ikke ny. Kun ny i Holstebro ;-)

Redigeret af Nysgfyr80

Del dette indlæg


Link til indlæg

du skriver "Til trods for at jeg bad hende komme i min mund så fortræd jeg så snart hun trak så ud af mig - jeg var bare afhængig af at mærke hendes lækre pik komme i mig!"

skal det læses som at hun tog dig bareback ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...