Joey Joe Joe 2686 Skrevet 7. November, 2021 (edited) Jeg havde kigget en del på annoncens billeder. Kunne det nu passe. Så jeg tog en for holdet og kan fortælle, at der er to unge slanke, høje piger på stedet i Holsted. Hende jeg var sammen med kunne godt ligne de to første billeder i annoncen. Det i røde trusser og det ved spejlet. Måske er det af hende. Make up gøre meget fra og til. Uanset hvad, så er det to helt unge kvinder. Slanke og pæne. Er man typen der ikke kræver meget af pigens service og indlevelse og GFE og det, så er det en mulighed. Hvis man er typen, der bare trænger til at knalde en ung kvinde, så kan jeg anbefale. https://annoncelight.dk/profile/ChloeHotDancer Det er 30 min til 800 kr. Spørg hende for xtra service. Pussy lick er 200 kr. xtra. Redigeret 7. November, 2021 af Joey Joe Joe 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enzo S 14 Skrevet 8. November, 2021 Hey Joey Når du skriver “ stedet i Holsted”, er det det kendte med indgang bagved ? Forøvrigt tak for din ihærdige indsats, det er fedt at du deler dine erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2686 Skrevet 8. November, 2021 Enzo S skrev, for 2 timer siden: Hey Joey Når du skriver “ stedet i Holsted”, er det det kendte med indgang bagved ? Forøvrigt tak for din ihærdige indsats, det er fedt at du deler dine erfaringer. Ja det er det kendte sted med bagindgangen og parkeringsplads tæt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 389 Skrevet 8. November, 2021 200 extra for pussylicking ja, ja da der er mange måder at hæve prisen på. På det sted i Holsted har jeg haft mine bedste GP oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg