Gangbang 394 Skrevet 7. November, 2021 Så der gangbang på Frederiksberg d. 10/11 enten fra kl 12 til 14 eller 19 til 21 og det foregår i lækre og fine omgivelser pigen er en liderlig 32 årige tøs som giver den maks gas og elsker sperm så er det noget og du har styr på kalenderen så du mere end velkommen til at tilmelde dig på [email protected] Det tilladt at deltage uden kondom hvis du sygdomsfri Prisen er 1500 kr til pigen Håber vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. November, 2021 hvis man deltager i begge events, så kan man liiiiige nå hjem og spise and (det er mortens aften) - tænker det ikke er den optimale dag at gøre det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 78 Skrevet 8. November, 2021 (edited) troublemaker1968 skrev, for 6 timer siden: hvis man deltager i begge events, så kan man liiiiige nå hjem og spise and (det er mortens aften) - tænker det ikke er den optimale dag at gøre det ? Mortens aften er først den 11/11. Super sjovt, at folk skal spille smarte uden grund, og så tager fejl Redigeret 8. November, 2021 af Fyr88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandelieu 2 Skrevet 8. November, 2021 Naturligvis er det Mortens Aften den 10. nov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 78 Skrevet 8. November, 2021 Mandelieu skrev, for 4 timer siden: Naturligvis er det Mortens Aften den 10. nov. Jeg ligger mig fladt ned, jeg tog sku fejl af Mortens dag og Mortens aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg