Hop til indhold
JackHarper

Besøg hos Suisu massage i Brylle

Recommended Posts

Besøgte Suisu massage for et par uger siden: http://www.suisi-massage.dk/165546563

En sød lille Thai pige åbnede døren og fulgte mig ind på et værelse. Hun spurgte hvilken ydelse jeg ønskede og jeg valgte luksuspakken til kr. 1.200,- som inkluderede massage, body-to-body og dansk.

Vi tog begge alt tøjet af og jeg lagde mig på maven på briksen.

Hun begyndte at massere mine fødder og bevægede sig langsomt op ad mine ben. Hver gang hendes hånd kom til skridtet sørgede hun for lige akkurat at røre bollerne. Nice :-)

Nu kom turen til ryggen og nakken. Hun stod foran mig da hun masserede nakken, så jeg havde udsigt til hele herligheden :-)

Herefter lagde hun sig op på mig og masserede med hele sin krop oven på min. Det gjorde at jeg hele tiden kunne mærke hendes skamben gnide mod mine baller. På et tidspunkt satte hun sig op og masserede hendes underliv mod mine baller.

Hun bad mig vende mig om og begyndte igen med at massere fødderne og bevæge sig langsomt op ad benene. Hendes fingre masserede mellem mine baller og en finger masserede endetarmen både udvendig og indvendig.

Hun kravlede op på briksen og masserede min pik som vist ikke kunne blive større på dette tidspunkt. Et kondom blev påført og hun satte sig overskrævs og begyndte at ride mig. Da jeg var tyk bag ørerne gik der ikke længe før jeg kom :-)

Kan kun give alle mine anbefalinger til dette sted. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

JackHarper kan du ikke beskrive pigen lidt nærmere, så vi kan regne ud hvem du har besøgt?

Men er der nogen af jer som ved hvor A hun arbejder henne, hun er stoppet hos Suisu

Øv, jeg håber da ikke hun er stoppet, jeg var lige ved at samle sammen til at give hende fuldpakken :D

Hun har tidligere været hos Royal Thaimassage, så måske er hun der igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været fast kunde hos Suisi og hvergang få jeg en rigtig god behandling sød og behagelig stemning. Desværre hun arbejder ikke så meget mere.

Har været sidste gang hos Patty. Hun er en lille thai pige og lige så sød som Suisi.

lidt i tvilvom at de to er tvillinger ??? Hvem der ved om det????

Jeg glæder mig til at besøge sted igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været fast kunde hos Suisi og hvergang få jeg en rigtig god behandling sød og behagelig stemning. Desværre hun arbejder ikke så meget mere.

Har været sidste gang hos Patty. Hun er en lille thai pige og lige så sød som Suisi.

lidt i tvilvom at de to er tvillinger ??? Hvem der ved om det????

Jeg glæder mig til at besøge sted igen.

ang. A. hun har trappet meget ned og nu kun massage har jeg hørt.

hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været fast kunde hos Suisi og hvergang få jeg en rigtig god behandling sød og behagelig stemning. Desværre hun arbejder ikke så meget mere.

Har været sidste gang hos Patty. Hun er en lille thai pige og lige så sød som Suisi.

lidt i tvilvom at de to er tvillinger ??? Hvem der ved om det????

Jeg glæder mig til at besøge sted igen.

Suisi skrev engang noget om at lave en kopi af sig selv, så måske er det det hun har gjort ;)

Jeg vil give dig ret i at de to ligner hinanden meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Thailisten Vest må det være Smile Orkide Thaimassage, Fåborgvej 25, du mener. Det må da undersøges nærmere. Det ser desværre ud til at være et "pænt" sted. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og det forstår jeg ikke helt.

Men jeg tror heller ikke det er der, som jeg har forstået det ligger det lige i krydset hvor man drejer til højre ned mod zoo ??

Ifølge Thailisten Vest må det være Smile Orkide Thaimassage, Fåborgvej 25, du mener. Det må da undersøges nærmere. Det ser desværre ud til at være et "pænt" sted. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smile Orkide Thaimassage ligger da ret tæt på krydset Faaborgvej/Dalumvej, er det ikke det kryds du mener? Det er da et af de kryds hvor man kan dreje til højre mod zoo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa, jo du har ret, min fejl :( .

Man kunne jo prøve at ringe og høre ??

Smile Orkide Thaimassage ligger da ret tæt på krydset Faaborgvej/Dalumvej, er det ikke det kryds du mener? Det er da et af de kryds hvor man kan dreje til højre mod zoo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa, jo du har ret, min fejl :( .

Man kunne jo prøve at ringe og høre ??

Har været og spørge om A er der svaret var at det var hun ikke Hilsen ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Motionman, så fik vi da det afklaret.

Desværre er priserne højere hos Royal Thai, er der noget der kender de aktuelle priser?

Nu hvor det ser ud til at Suisi hæver sine priser (se den anden tråd) er det dog ikke sikkert at forskellen bliver så stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle.

Vores priser er det samme som vi plejer at få.

Det er overhovedet ikke stigninger.

..............

Ps.

Vi siger fra til nogle kunde fordi de er for uhøflig og vil gerne have dit og dat.

Nogle kunde som piger har bed lidt ekstra om de må tænker selv hvorfor og normalt gøre vi ikke MEN... fordi vi kan næsten ikke holde ud at tage imod som kunde mere derfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

600 kr. Men vil gerne have alt.

Desvære....selvom de arbejder som massør men alle stadig ønsker RESPEKT.

Vi har jo mange kunder som gerne besøge os og noget fast kunde som vi stadig væk give en god behandling. Hvorfor skal vi bruge tid for dem (dårligt kunde) som altid lave ballade.

Mvh. Suisi, patty,moni og anna.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej suisi og i andre dejlige piger.

I giver en super fin behandling og i fortjener virkelig at blive behandlet ordenligt og med respekt.

I giver så meget af jer selv, så jeg syntes det er helt ok at i siger nej til dem som ikke kan finde ud af at prisen er prisen ellers kan de jo bare finde et andet sted.

PS. hils anna og sig det var super her til formidag :)

VH

600 kr. Men vil gerne have alt.

Desvære....selvom de arbejder som massør men alle stadig ønsker RESPEKT.

Vi har jo mange kunder som gerne besøge os og noget fast kunde som vi stadig væk give en god behandling. Hvorfor skal vi bruge tid for dem (dårligt kunde) som altid lave ballade.

Mvh. Suisi, patty,moni og anna.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle.

Vores priser er det samme som vi plejer at få.

Det er overhovedet ikke stigninger.

..............

Ps.

Vi siger fra til nogle kunde fordi de er for uhøflig og vil gerne have dit og dat.

Nogle kunde som piger har bed lidt ekstra om de må tænker selv hvorfor og normalt gøre vi ikke MEN... fordi vi kan næsten ikke holde ud at tage imod som kunde mere derfor.

De gange jeg har været i brylle har prisen altid været aftalt på forhånd, syntes det er meget bedre, og så kan man også slappe af og nyde den dejlige massage..

Hvis man ikke har penge nok eller ønsker mere end de tilbyder ja så har man vel intet at gøre på adressen, ja undskyld mit sure opstød men synes bare de skal have den RESPEKT som de indbyder til, man skal jo behandle andre som man selv vil behandles.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej suisi og i andre dejlige piger.

I giver en super fin behandling og i fortjener virkelig at blive behandlet ordenligt og med respekt.

I giver så meget af jer selv, så jeg syntes det er helt ok at i siger nej til dem som ikke kan finde ud af at prisen er prisen ellers kan de jo bare finde et andet sted.

PS. hils anna og sig det var super her til formidag :)

VH

Hej afløbsrenseren. Det tænker jeg nok at det var dig.. ha ha

tak fordi du er altid støtte vores klinik. Vi prøver at give en god behandling og det ved vi godt at vi gøre. Mange kunder som er meget sød, venlig og give respekt til os, vi bliver meget glad og har meget mere energi til at arbejder vidre. Mange kunde som opført sig pæn og ordentlig har vi mange gange give også en god rabat, du har også oplevet selv med det.

Vi er så glad for din besøge. Knus fra os alle samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...