Hop til indhold

Skal være konen utro i morgen

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/331244

Er der nogen der har møde hende her før overvejer at besøge hende i morgen... men er det pengene værd ?

Skrevet

Søger noget lækkert at være konen utro med er der nogen der kan anbefale noget i nærheden af viborg 

Skrevet

Du finder nok ikke noget nær Viborg for tiden, som er bedre end konen.

Skrevet
ThomasDK skrev, for 31 minutter siden:

Du finder nok ikke noget nær Viborg for tiden, som er bedre end konen.

Nej sy es heller ikke rigtig der er noget.. men kunne godt være villig til at køre efter det hvis du har nogen på bedring;)

Skrevet

Undskyld mit citat, men hvorfor er det så vigtig at være din kone utro? Hvis det endelig var af god mening ville jeg til enhver tid vælge en dansk kvinde

dem går man sjælden galt med da de er selvstændig, hvilket man ofte gør med de udenlandske, jeg hedder ikke Åge men hvorfor vælger du at være konen din utro på den bekostning? Nok om det alt har naturligvis sin forklaring, men er det virkelig det værd? Uden egentlig at støde nogen herinde :rolleyes:

Skrevet

Undskyld afsporringen... Uanset hvem jeg var gift med, så ville jeg være utro med hende du linker til.... Hvis hun altså er ægte..

Skrevet
John41 skrev, for 17 minutter siden:

Undskyld afsporringen... Uanset hvem jeg var gift med, så ville jeg være utro med hende du linker til.... Hvis hun altså er ægte..

I så fald forlader jeg tråden, good luck :rolleyes: go aften

Skrevet
Skrevet

Fik du levet din utroskab ud, det var jo i dag? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.