Hop til indhold
Guest Giftmand!

Skal være konen utro i morgen

Recommended Posts

Guest Giftmand!

Søger noget lækkert at være konen utro med er der nogen der kan anbefale noget i nærheden af viborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Giftmand!
ThomasDK skrev, for 31 minutter siden:

Du finder nok ikke noget nær Viborg for tiden, som er bedre end konen.

Nej sy es heller ikke rigtig der er noget.. men kunne godt være villig til at køre efter det hvis du har nogen på bedring;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Undskyld mit citat, men hvorfor er det så vigtig at være din kone utro? Hvis det endelig var af god mening ville jeg til enhver tid vælge en dansk kvinde

dem går man sjælden galt med da de er selvstændig, hvilket man ofte gør med de udenlandske, jeg hedder ikke Åge men hvorfor vælger du at være konen din utro på den bekostning? Nok om det alt har naturligvis sin forklaring, men er det virkelig det værd? Uden egentlig at støde nogen herinde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld afsporringen... Uanset hvem jeg var gift med, så ville jeg være utro med hende du linker til.... Hvis hun altså er ægte..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
John41 skrev, for 17 minutter siden:

Undskyld afsporringen... Uanset hvem jeg var gift med, så ville jeg være utro med hende du linker til.... Hvis hun altså er ægte..

I så fald forlader jeg tråden, good luck :rolleyes: go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...