Guest Liderbasse Skrevet 6. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/245948 Så var den gal igen. Ikke så meget at sige - de andre anmeldelser i hendes annonce fortæller det. Billederne er ægte, og hun er bestemt petite. 150cm nok og spinkel uden at være mager. Fine former på en helt stram krop. Ingen tungekys trods overskriften og så flere småkorrektioner i akten - men det var ok, det bliver hurtigt lidt for voldsomt, når man ikke er større end hun er. Måske er hun lidt øm efter at have været i DK noget tid nu. Rigtig sød pige, fint engelsk, meget let at snakke med og sjov også. Er man til de små piger, så er der et rigtig fint eksemplar her :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1666 Skrevet 6. November, 2021 Kys er ligesom superfransk en ekstraydelse. Så hvis du ikke har betalt for dette, så kysser hun ikke. Min egen erfaring er dog at hun kysser rigtig dejligt også med tunge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 136 Skrevet 7. November, 2021 Cirka hvorhenne i byen holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 7. November, 2021 Lange skrev, for 9 timer siden: Kys er ligesom superfransk en ekstraydelse. Så hvis du ikke har betalt for dette, så kysser hun ikke. Min egen erfaring er dog at hun kysser rigtig dejligt også med tunge. Du har muligvis ret, det stod bare ikke som menu, og i de tidligere anmeldelser kysser hun med nogen. Så antager det er et kemispørgsmål (eller $$$), læste bare overskriften som at det var med ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 7. November, 2021 Mildur skrev, for 2 timer siden: Cirka hvorhenne i byen holder hun til? Kochsgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1666 Skrevet 7. November, 2021 (edited) Liderbasse skrev, for 26 minutter siden: Du har muligvis ret, det stod bare ikke som menu, og i de tidligere anmeldelser kysser hun med nogen. Så antager det er et kemispørgsmål (eller $$$), læste bare overskriften som at det var med Jeg har betalt 200 kr. for kys hos hende og har altid nævnt, at jeg gerne ville kysse, når jeg bookede en tid. Men ellers skriver hun jo i sin annonce: For any extra services call me or text me. Min erfaring er at kys ofte koster ekstra hos udenlandske piger, så jeg nævner det altid, når jeg booker for at være helt sikker på at jeg får det. Redigeret 7. November, 2021 af Lange tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 136 Skrevet 7. November, 2021 Det er vistnok ikke så let at få kontakt med hende. Måske holder hun et par fridage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 7. November, 2021 Lange skrev, for 13 timer siden: Jeg har betalt 200 kr. for kys hos hende og har altid nævnt, at jeg gerne ville kysse, når jeg bookede en tid. Men ellers skriver hun jo i sin annonce: For any extra services call me or text me. Min erfaring er at kys ofte koster ekstra hos udenlandske piger, så jeg nævner det altid, når jeg booker for at være helt sikker på at jeg får det. Er helt med på at ordentlige kys koster, men som regel er det ok at tantekysse lidt og kysse kinder mv., men her var det no go fra hals og op. Og ikke noget problem i det som sådan, jeg kunne bare have spurgt under ekstra, hvis det var vigtigt for mig, og det er det ikke. Overskriften på annoncen er bare lidt misvisende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1545 Skrevet 28. November, 2021 Hun er da godt nok en lille fin petit pige med de fineste små bryster med hårde bryst vorter. Dejligt besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 123 Skrevet 1. December, 2021 Hun er mega sød, lækre små bryster og en kælen fisse at slikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg