Hop til indhold
Guest Liderbasse

Sexy Petite Aisha

Recommended Posts

Guest Liderbasse

https://annoncelight.dk/showad/245948

Så var den gal igen. Ikke så meget at sige - de andre anmeldelser i hendes annonce fortæller det.

Billederne er ægte, og hun er bestemt petite. 150cm nok og spinkel uden at være mager. Fine former på en helt stram krop.

Ingen tungekys trods overskriften og så flere småkorrektioner i akten - men det var ok, det bliver hurtigt lidt for voldsomt, når man ikke er større end hun er. Måske er hun lidt øm efter at have været i DK noget tid nu.

Rigtig sød pige, fint engelsk, meget let at snakke med og sjov også.

Er man til de små piger, så er der et rigtig fint eksemplar her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kys er ligesom superfransk en ekstraydelse. Så hvis du ikke har betalt for dette, så kysser hun ikke. Min egen erfaring er dog at hun kysser rigtig dejligt også med tunge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Lange skrev, for 9 timer siden:

Kys er ligesom superfransk en ekstraydelse. Så hvis du ikke har betalt for dette, så kysser hun ikke. Min egen erfaring er dog at hun kysser rigtig dejligt også med tunge.

Du har muligvis ret, det stod bare ikke som menu, og i de tidligere anmeldelser kysser hun med nogen. Så antager det er et kemispørgsmål (eller $$$), læste bare overskriften som at det var med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Mildur skrev, for 2 timer siden:

Cirka hvorhenne i byen holder hun til? 

Kochsgade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 26 minutter siden:

Du har muligvis ret, det stod bare ikke som menu, og i de tidligere anmeldelser kysser hun med nogen. Så antager det er et kemispørgsmål (eller $$$), læste bare overskriften som at det var med ;)

Jeg har betalt 200 kr. for kys hos hende og har altid nævnt, at jeg gerne ville kysse, når jeg bookede en tid. Men ellers skriver hun jo i sin annonce: For any extra services call me or text me. 

Min erfaring er at kys ofte koster ekstra hos udenlandske piger, så jeg nævner det altid, når jeg booker for at være helt sikker på at jeg får det. 

Redigeret af Lange
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Lange skrev, for 13 timer siden:

Jeg har betalt 200 kr. for kys hos hende og har altid nævnt, at jeg gerne ville kysse, når jeg bookede en tid. Men ellers skriver hun jo i sin annonce: For any extra services call me or text me. 

Min erfaring er at kys ofte koster ekstra hos udenlandske piger, så jeg nævner det altid, når jeg booker for at være helt sikker på at jeg får det. 

Er helt med på at ordentlige kys koster, men som regel er det ok at tantekysse lidt og kysse kinder mv., men her var det no go fra hals og op.

Og ikke noget problem i det som sådan, jeg kunne bare have spurgt under ekstra, hvis det var vigtigt for mig, og det er det ikke. Overskriften på annoncen er bare lidt misvisende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...