Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Efterhygge

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Pigerne  ved det godt. Jeg har en særlig fetich, en helt uskyldig en, som de heldigvis også er vilde med.

Når vi har pirret hinanden længe, elsket dybt og fontænerne pludselig eksploderer i lysende hvide søjler, ligger vi bagefter helt stille og nyder det. Så kommer det praktiske, den sædvanlige aftørring, og derpå nogle grin, drillende klap på skulderen eller i hendes smukke numse. Og nu den lille atypiske fetich. Vi lægger os igen helt tæt sammen i fem eller ti minutter alt efter mulighed, mærker hinandens varme og nyder den dybe, fælles tilfredsstillelse. Få ord, mange små kys, en hånd på hendes bryst, eller hendes på min pande, øjenkontakt, holde i hånd, kærtegn.....Tak for denne gang! 

Til anbefaling fra Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en af de ting der bare ikke må mangle for mit vedkommende. Det er især vigtigt for mig hvis der har indgået nogen lidt hårde lege, men bestemt også en vigtig del af når det har været blidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lonewolf

ja, den kan jeg da også genkende. ren råhygge når dillerkaj og kone har fået hvad de skulle, ihvertfald i første omgang :):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Den del er jeg dælme også vild med, det er derfor jeg altid vælger GFE når jeg går til en glædespige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 3 timer siden:

Pigerne  ved det godt. Jeg har en særlig fetich, en helt uskyldig en, som de heldigvis også er vilde med.

Når vi har pirret hinanden længe, elsket dybt og fontænerne pludselig eksploderer i lysende hvide søjler, ligger vi bagefter helt stille og nyder det. Så kommer det praktiske, den sædvanlige aftørring, og derpå nogle grin, drillende klap på skulderen eller i hendes smukke numse. Og nu den lille atypiske fetich. Vi lægger os igen helt tæt sammen i fem eller ti minutter alt efter mulighed, mærker hinandens varme og nyder den dybe, fælles tilfredsstillelse. Få ord, mange små kys, en hånd på hendes bryst, eller hendes på min pande, øjenkontakt, holde i hånd, kærtegn.....Tak for denne gang! 

Til anbefaling fra Mr. Sensual

 

Mmmmmm, ja…

Den perfekte afslutning på et skønt og lidenskabeligt eventyr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 1 time siden:

Mmmmmm, ja…

Den perfekte afslutning på et skønt og lidenskabeligt eventyr. 

Vi ses snart, Kun En Pige....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...