Hop til indhold
the xxxxxx

Naboens søde, frække unge pige på 24..

Recommended Posts

the xxxxxx skrev, for 18 minutter siden:

jeg har i dag besøgt Naboens søde, frække unge pige på 24.. hold da helt op en sød pige det bedst sex/blow jeg jeg nogensinde har betalt for 

Du er ny kan man se, og velkommen til.

Du kunne måske uddybe din anmeldelse noget, hvis den skal tillægges troværdighed, ikke kun for din egen, men også for pigens skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har haft en profil på Sugardaters, hvor jeg har skrevet med hende. Hun lovede kontakt når hun kom til København, det blev bare aldrig til noget.

Men godt at du har haft en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har IKKE mødt denne pige, men der har været en del dårlige anmeldelser på hende herinde som f.eks denne.. Og så selvfølgelig velkommen til forummet ;) 

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 16 timer siden:

Hun har haft en profil på Sugardaters, hvor jeg har skrevet med hende. Hun lovede kontakt når hun kom til København, det blev bare aldrig til noget.

Men godt at du har haft en god oplevelse.

Hej. 
Jeg slettede ret spontant min profil på sugardaters. Kan godt huske vi har skrevet sammen og jeg har desværre ikke haft mulighed en for at komme til København endnu. Håber det kan lade sig gøre i fremtiden. 
 

God søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, for 2 timer siden:

Hun har haft profil på SD i rigtig mange år. Faktisk siden hun var 17/18 år og boede i Kbh. 
ikke et under hun går pro, so to speak :)

Kan ikke helt læst om det er negativt eller positivt? 
Alle piger i “branchen” er jo startet et sted, om det så er på SD eller sælge billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...