Pogo 345 Skrevet 6. November, 2021 Har jeg bemærket en ny trend (jeg er måske lidt langsom i opfattelsen)? Jeg har nogle ting, jeg kigger efter på Marketplace på Facebook, derfor er jeg relativt ofte derinde. På det sidste har jeg bemærket en del opslag, hvor yngre kvinder tilsyneladende sælger tøj mv., men ofte med billeder der efterlader et indtryk af, at det også er "andet" der sælges - i afdelingen for horisontale forfriskninger. Har jeg en ualmindelig beskidt tankegang (muligheden er der - jeg har altid været en skidt knægt), eller er der et gråt marked parallelt med f.eks. sugardaters?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2237 Skrevet 6. November, 2021 Hej Jeg har set annoncerne. Jeg tror, at det er importeret tøj, som forsøges solgt for at få en fortjeneste udenom skat og moms. Så ja du har en ualmindelig beskidt tankegang - eller???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 686 Skrevet 6. November, 2021 Pogo skrev, 1 time siden: Har jeg bemærket en ny trend (jeg er måske lidt langsom i opfattelsen)? Jeg har nogle ting, jeg kigger efter på Marketplace på Facebook, derfor er jeg relativt ofte derinde. På det sidste har jeg bemærket en del opslag, hvor yngre kvinder tilsyneladende sælger tøj mv., men ofte med billeder der efterlader et indtryk af, at det også er "andet" der sælges - i afdelingen for horisontale forfriskninger. Har jeg en ualmindelig beskidt tankegang (muligheden er der - jeg har altid været en skidt knægt), eller er der et gråt marked parallelt med f.eks. sugardaters?? Er selv stødt på disse opslag - du er ikke alene i den verden, jeg har haft 1000 tanker i den retning - har dog ikke kontaktet disse opslag (endnu) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 6. November, 2021 (edited) deralte skrev, for 1 time siden: Hej Jeg har set annoncerne. Jeg tror, at det er importeret tøj, som forsøges solgt for at få en fortjeneste udenom skat og moms. Så ja du har en ualmindelig beskidt tankegang - eller???? En dansk pige i Nordjylland, laver en annonce, hvor der skrives noget i retning af "Sælger alt muligt", heriblandt et par bukser hvor der er et billede hvor hun ses bagfra, med bar overkrop, hvor man lige aner hendes ene bryst, så vækkes mistanken. Tilmed en profil, der er anonym således at man - heldigvis - ikke får flere oplysninger, så lyser mine advarselslamper .... og jeg tillader mig alvorligt at tvivle på, at du hentyder til samme annonce! Redigeret 6. November, 2021 af Pogo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2237 Skrevet 6. November, 2021 Pogo skrev, for 4 timer siden: En dansk pige i Nordjylland, laver en annonce, hvor der skrives noget i retning af "Sælger alt muligt", heriblandt et par bukser hvor der er et billede hvor hun ses bagfra, med bar overkrop, hvor man lige aner hendes ene bryst, så vækkes mistanken. Tilmed en profil, der er anonym således at man - heldigvis - ikke får flere oplysninger, så lyser mine advarselslamper .... og jeg tillader mig alvorligt at tvivle på, at du hentyder til samme annonce! Ok. det er meget muligt, at du har ret. Spændende at høre mere om det. Om det kan sammenlignes med det, der i gamle dage hed "Fransk Vask og Strygning". Altså en indirekte måde at sige på, at der kan laves lidt mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg