Hop til indhold
Pogo

Marketplace på fjæsen

Recommended Posts

Har jeg bemærket en ny trend (jeg er måske lidt langsom i opfattelsen)?

Jeg har nogle ting, jeg kigger efter på Marketplace på Facebook, derfor er jeg relativt ofte derinde.

På det sidste har jeg bemærket en del opslag, hvor yngre kvinder tilsyneladende sælger tøj mv., men ofte med billeder der efterlader et indtryk af, at det også er "andet" der sælges - i afdelingen for horisontale forfriskninger.

Har jeg en ualmindelig beskidt tankegang (muligheden er der - jeg har altid været en skidt knægt), eller er der et gråt marked parallelt med f.eks. sugardaters??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jeg har set annoncerne. Jeg tror, at det er importeret tøj, som forsøges solgt for at få en fortjeneste udenom skat og moms.

Så ja du har en ualmindelig beskidt tankegang - eller????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, 1 time siden:

Har jeg bemærket en ny trend (jeg er måske lidt langsom i opfattelsen)?

Jeg har nogle ting, jeg kigger efter på Marketplace på Facebook, derfor er jeg relativt ofte derinde.

På det sidste har jeg bemærket en del opslag, hvor yngre kvinder tilsyneladende sælger tøj mv., men ofte med billeder der efterlader et indtryk af, at det også er "andet" der sælges - i afdelingen for horisontale forfriskninger.

Har jeg en ualmindelig beskidt tankegang (muligheden er der - jeg har altid været en skidt knægt), eller er der et gråt marked parallelt med f.eks. sugardaters??

Er selv stødt på disse opslag - du er ikke alene i den verden, jeg har haft 1000 tanker i den retning - har dog ikke kontaktet disse opslag (endnu) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 1 time siden:

Hej Jeg har set annoncerne. Jeg tror, at det er importeret tøj, som forsøges solgt for at få en fortjeneste udenom skat og moms.

Så ja du har en ualmindelig beskidt tankegang - eller????

En dansk pige i Nordjylland, laver en annonce, hvor der skrives noget i retning af "Sælger alt muligt", heriblandt et par bukser hvor der er et billede hvor hun ses bagfra, med bar overkrop, hvor man lige aner hendes ene bryst, så vækkes mistanken. Tilmed en profil, der er anonym således at man - heldigvis - ikke får flere oplysninger, så lyser mine advarselslamper .... og jeg tillader mig alvorligt at tvivle på, at du hentyder til samme annonce!

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 4 timer siden:

En dansk pige i Nordjylland, laver en annonce, hvor der skrives noget i retning af "Sælger alt muligt", heriblandt et par bukser hvor der er et billede hvor hun ses bagfra, med bar overkrop, hvor man lige aner hendes ene bryst, så vækkes mistanken. Tilmed en profil, der er anonym således at man - heldigvis - ikke får flere oplysninger, så lyser mine advarselslamper .... og jeg tillader mig alvorligt at tvivle på, at du hentyder til samme annonce!

Ok. det er meget muligt, at du har ret. Spændende at høre mere om det. Om det kan sammenlignes med det, der i gamle dage hed "Fransk Vask og Strygning". Altså en indirekte måde at sige på,  at der kan laves lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...