Hop til indhold

Marketplace på fjæsen

Featured Replies

Skrevet

Har jeg bemærket en ny trend (jeg er måske lidt langsom i opfattelsen)?

Jeg har nogle ting, jeg kigger efter på Marketplace på Facebook, derfor er jeg relativt ofte derinde.

På det sidste har jeg bemærket en del opslag, hvor yngre kvinder tilsyneladende sælger tøj mv., men ofte med billeder der efterlader et indtryk af, at det også er "andet" der sælges - i afdelingen for horisontale forfriskninger.

Har jeg en ualmindelig beskidt tankegang (muligheden er der - jeg har altid været en skidt knægt), eller er der et gråt marked parallelt med f.eks. sugardaters??

Skrevet

Hej Jeg har set annoncerne. Jeg tror, at det er importeret tøj, som forsøges solgt for at få en fortjeneste udenom skat og moms.

Så ja du har en ualmindelig beskidt tankegang - eller????

Skrevet
Pogo skrev, 1 time siden:

Har jeg bemærket en ny trend (jeg er måske lidt langsom i opfattelsen)?

Jeg har nogle ting, jeg kigger efter på Marketplace på Facebook, derfor er jeg relativt ofte derinde.

På det sidste har jeg bemærket en del opslag, hvor yngre kvinder tilsyneladende sælger tøj mv., men ofte med billeder der efterlader et indtryk af, at det også er "andet" der sælges - i afdelingen for horisontale forfriskninger.

Har jeg en ualmindelig beskidt tankegang (muligheden er der - jeg har altid været en skidt knægt), eller er der et gråt marked parallelt med f.eks. sugardaters??

Er selv stødt på disse opslag - du er ikke alene i den verden, jeg har haft 1000 tanker i den retning - har dog ikke kontaktet disse opslag (endnu) 

Skrevet
  • Author
deralte skrev, for 1 time siden:

Hej Jeg har set annoncerne. Jeg tror, at det er importeret tøj, som forsøges solgt for at få en fortjeneste udenom skat og moms.

Så ja du har en ualmindelig beskidt tankegang - eller????

En dansk pige i Nordjylland, laver en annonce, hvor der skrives noget i retning af "Sælger alt muligt", heriblandt et par bukser hvor der er et billede hvor hun ses bagfra, med bar overkrop, hvor man lige aner hendes ene bryst, så vækkes mistanken. Tilmed en profil, der er anonym således at man - heldigvis - ikke får flere oplysninger, så lyser mine advarselslamper .... og jeg tillader mig alvorligt at tvivle på, at du hentyder til samme annonce!

Redigeret af Pogo

Skrevet
Pogo skrev, for 4 timer siden:

En dansk pige i Nordjylland, laver en annonce, hvor der skrives noget i retning af "Sælger alt muligt", heriblandt et par bukser hvor der er et billede hvor hun ses bagfra, med bar overkrop, hvor man lige aner hendes ene bryst, så vækkes mistanken. Tilmed en profil, der er anonym således at man - heldigvis - ikke får flere oplysninger, så lyser mine advarselslamper .... og jeg tillader mig alvorligt at tvivle på, at du hentyder til samme annonce!

Ok. det er meget muligt, at du har ret. Spændende at høre mere om det. Om det kan sammenlignes med det, der i gamle dage hed "Fransk Vask og Strygning". Altså en indirekte måde at sige på,  at der kan laves lidt mere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.