Hop til indhold

GP med naturlig kønsbehåring?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg synes ikke, at der findes mange piger med naturlig kønsbehåring, når jeg leder her eller andre steder.

Er der nogen, der har erfaring med en pige øst for Storebælt med busk, som kan anbefales?

Tak :)

Skrevet
CPHX skrev, for 8 minutter siden:

Har godt kigget på Jasmin. Hun ser virkelig dejlig ud!

Vil gerne høre hvad du vil anbefale af andet ved hende? :)

Helt bestemt hendes lækre sprøjteorgasmer som jeg har nydt at drikke af og bade i, men også at jeg fik en rigtig god behandling af hende hvor jeg ikke følte det var en "service" hun gav, men at vi reelt set havde sex sammen. Og så kan hun virkelig tage den i røven som få. Hun er rigtigt god til at fortælle hvad hun selv er vild med, og kan guide, instruere og forføre så man føler sig som en god elsker.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Helt bestemt hendes lækre sprøjteorgasmer som jeg har nydt at drikke af og bade i, men også at jeg fik en rigtig god behandling af hende hvor jeg ikke følte det var en "service" hun gav, men at vi reelt set havde sex sammen. Og så kan hun virkelig tage den i røven som få. Hun er rigtigt god til at fortælle hvad hun selv er vild med, og kan guide, instruere og forføre så man føler sig som en god elsker.

Lyder perfekt. Tak for input! 

Skrevet
  • Author

Ikke andre der har anbefalinger af piger? :)

Skrevet
CPHX skrev, for 27 minutter siden:

Ikke andre der har anbefalinger af piger? :)

Jeg ved, at Liv har behåring. Det fremgår bl.a. billederne i hendes annonce.

Skrevet
  • Author
1955 skrev, den 7.11.2021 at 19:01:

https://70210026.dk/fanny

Fantastisk smuk behåret kvinde

Hun ser fræk ud, og sikken en dejlig behåring hun har!! Men hun er også en den noget dyrere ende.

Er hun pengene værd? :)

Redigeret af CPHX

Skrevet
CPHX skrev, for 13 timer siden:

Hun ser fræk ud, og sikken en dejlig behåring hun har!! Men hun er også en den noget dyrere ende.

Er hun pengene værd? :)

Hver en krone :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.