Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg synes ikke, at der findes mange piger med naturlig kønsbehåring, når jeg leder her eller andre steder.

Er der nogen, der har erfaring med en pige øst for Storebælt med busk, som kan anbefales?

Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHX skrev, for 8 minutter siden:

Har godt kigget på Jasmin. Hun ser virkelig dejlig ud!

Vil gerne høre hvad du vil anbefale af andet ved hende? :)

Helt bestemt hendes lækre sprøjteorgasmer som jeg har nydt at drikke af og bade i, men også at jeg fik en rigtig god behandling af hende hvor jeg ikke følte det var en "service" hun gav, men at vi reelt set havde sex sammen. Og så kan hun virkelig tage den i røven som få. Hun er rigtigt god til at fortælle hvad hun selv er vild med, og kan guide, instruere og forføre så man føler sig som en god elsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Helt bestemt hendes lækre sprøjteorgasmer som jeg har nydt at drikke af og bade i, men også at jeg fik en rigtig god behandling af hende hvor jeg ikke følte det var en "service" hun gav, men at vi reelt set havde sex sammen. Og så kan hun virkelig tage den i røven som få. Hun er rigtigt god til at fortælle hvad hun selv er vild med, og kan guide, instruere og forføre så man føler sig som en god elsker.

Lyder perfekt. Tak for input! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 7.11.2021 at 19:01:

https://70210026.dk/fanny

Fantastisk smuk behåret kvinde

Hun ser fræk ud, og sikken en dejlig behåring hun har!! Men hun er også en den noget dyrere ende.

Er hun pengene værd? :)

Redigeret af CPHX

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHX skrev, for 13 timer siden:

Hun ser fræk ud, og sikken en dejlig behåring hun har!! Men hun er også en den noget dyrere ende.

Er hun pengene værd? :)

Hver en krone :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...