Hop til indhold
Walterwhite

Artemis tur

Recommended Posts

Hej derude,

Jeg skal en tur til Berlin i morgen med nogle gutter, og planlægger en tir forbi artemis i Berlin :D

Har i nogle gode råd for at få den bedst mulige oplevelse, does and dont’s?

og hvad er prisen per pige ca?

Har tidligere været på Babylon i Hamborg, hvor damerne var vildt flotte til omkring 50-100 euro, kan man forvente det samme på artemis?:rolleyes: 
 

Mvh Walter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Walter

Jeg har ikke nogen gode råd til dig, men der er skrevet rigtig mange beretninger om ture til Artemis herinde, som du sikkert kan få meget ud af.

Jeg håber, du vil skrive en beretning om jeres tur, når I kommer hjem :) Jeg planlægger selv snart en tur dertil.

/Empty. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spis hjemmefra og vær sød ved pigerne. Maden er ikke særligt god og det er en kæmpe mood-killer hvis nogen er uhøflig overfor Gudinderne. Lær at sige nej tak på en pæn måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey gutter :D

Tak for jeres input! 

Prøver også at tjekke anmeldelserne herinde

Ved i hvad de skønne piger koster ca. er det standard 60 euro for 20 min, også man tilkøbe derfra? :P

Mvh Walter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine erfaringer fra Artemis (ligger nogle år tilbage desværre):

Vælg ikke den smukkeste som første valg, men tag en eller to af de knapt så pæne. Nu er skønhed jo et subjektivt begreb, men du ved nok hvad jeg mener.

Tredje og fjerde tur kan du så vælge blandt de flotteste.

For mit vedkommende drejer det sig om, at de "ikke-så-flotte" ofte yder en bedre service på Zimmer og når du har brugt det første krudt på dem, er kanonen længere tid om at gå af, så er optifuck absolut fint.

Men vær sød, høflig og venlig, det kommer man langt med. Overfor de indfødte kan man komme langt som udlænding, hvis man husker konjunktiv 2 og Bitte. Er man nødsaget til at gebærde sig på engelsk, er ordet please også godt at få med.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walterwhite skrev, den 6.11.2021 at 08:53:

Hey gutter :D

Tak for jeres input! 

Prøver også at tjekke anmeldelserne herinde

Ved i hvad de skønne piger koster ca. er det standard 60 euro for 20 min, også man tilkøbe derfra? :P

Mvh Walter 

Det er vel 80 som er going rate nu for 30 min. Så kommer extras udenom.

Brug tid og få et overblik over hvem der er der inden du bestemmer dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der sidst i september. Der kostede det 70EUR per halve time og indgang 90EUR. 

Det var godt nok skod... dog på en onsdag. 

De øvrige gange jeg har været der, har det været ganske fint, men godt nok ikke stor udskiftning i line-up de sidste 4 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...