Hop til indhold
Guest ParAarhus

Gensidig anal tilfredsstillelse

Recommended Posts

Guest ParAarhus

Kære alle.

Vi nyder rigtig meget at pirre hinanden på forskellig vis og afprøver mange frække ting på lagnerne derhjemme (og andre steder).

På det seneste har vi eksperimenteret en del med den anale tilfredsstillelse.

Det har jeg (kvinde) altid nydt. Jeg elsker at blive pirret bagtil og får ret let nogle lækre orgasmer ud af dette. Manden her er ferm med både fingre, tunge, diverse legetøj og hans dejlige pik, ved det forbudte hul. Jeg elsker at mærke ham starte med at pirre mig blidt med finger eller tunge for til sidst at være fyldt helt ud med en stor plug eller dildo. Mums.

Manden her er heller ikke bange for at prøve nyt. Kan lide at blive pirret ved mellemkødet og nyder når hun strejfer bagtil (evt med en vibrerende dildo) mens hun tager ham dybt I munden. 

Vi er også blevet temmeligt glade for rimming som vi begge gerne giver og modtager.

Det var så lidt om hvordan vi leger. Nu er vi blevet nysgerrige på hvordan i andre leger med gensidig anal tilfredsstillelse. Hvis i da gør det?

Fortæl fortæl...:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke leget så meget med anal til mig, hverken derhjemme eller ude hos pigerne (men masser til dem). Der har dog været enkelte besøg hvor det har været på menuen, og jeg må sige at en "sort 69" var en oplevelse jeg bestemt var glad for at jeg fik med. Det er dog desværre aldrig rigtigt lykkedes med strapon til mig selvom det er en fantasi jeg gerne ville i mål med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid syntes det var super frækt, men kan sjældent selv (mere), men jeg besøger en super pige der er helt vild med det. Hun har desværre fået alt for mange hug herinde så jeg siger ikke hvem, men hun slikker igennem, giver finger og forskellige toys selvom jeg er super stram...

Hun er ikke bange for at arbejde igennem, selvom jeg syntes det er for voldsomt - tidligere fik hun selv rigtigt meget og jeg tror hun var kendt for det(jævnfør hendes annoncer), men når jeg giver hende lidt finger og måske en toy så kan jeg se at det ikke er noget hun dyrker ret meget mere. 

Desværre falder kalorius samme under denne form for sex eller prostata stimulering - ved ikke om det er normalt, men det virker ikke som om det betyder det store for hende.. og jeg syntes faktisk det er frækt fordi følelsen er stor.

Jeg er spændt på at læse andre input til denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Analleg kan være rigtig dejlig, begge veje.  Rimming er det nye sort :ph34r:. Fantastisk med en drillesyg tunge og en pige, der også nyder det. Heldigvis er der en del, der tager imod. Men også nogle der giver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder selv at rimme en fræk pige. Og finder også selv stor nydelse i at blive rimmet. Men syntes der er langt mellem snapsen. Mang gp der skriver de elsker at rimme er blot falsk markedsføring. Et forsøg på at lokke kunder til .når man så er igang så er det bare et par strøg på mellemkødet. De betegner som rimming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg er mest til au natural, men kan også godt finde på at tilføje lidt legetøj. 

Rimming er dejligt, fordi man altid virkelig kan mærke og høre den andens nydelse, så det går lige ind og rammer alle mine mentale kildepunkter og trangen til at drive en anden helt ud over kanten.

Jeg leger aller helst med mine fingre, når det kommer til penetration (af ham). Så jeg kan føle mig frem og mærke, at han er klar og mærke, at jeg tilføjer den rette mængde pres og ikke mere, når jeg forbereder hans røv og stimulerer prostata indvendigt. Det er en aktivitet man virkelig kan lege med, både med dominans, men også bare at pirre og drille. Om det involverer en tunge, én finger, to, en hånd eller legetøj, jamen det kommer an på hvem jeg er sammen med og hvad de nyder. Men som et obs punkt altid masser af glidecreme, ingen skarpe negle og virkelig at føle sig frem og have opmærksomhed på den andens reaktioner, så det rammer lige præcis det gode punkt og ikke bliver for meget. 

Og så elsker jeg selv både at blive taget hårdt i røven og at blive forkælet blidt analt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha @Nanna, det er jo en erotisk rejse hvert gang du beskriver noget. Hvorfor er det du bor i det mørke Jylland, vi er mange flere på hovedøen (tror jeg) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 35 minutter siden:

Puha @Nanna, det er jo en erotisk rejse hvert gang du beskriver noget. Hvorfor er det du bor i det mørke Jylland, vi er mange flere på hovedøen (tror jeg) :P

Hun kommer heldigvis også til Djævleøen i ny og næ :mrgreen:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AB455 skrev, for 47 minutter siden:

Puha @Nanna, det er jo en erotisk rejse hvert gang du beskriver noget. Hvorfor er det du bor i det mørke Jylland, vi er mange flere på hovedøen (tror jeg) :P

Ja, det er tragisk :D Men tak. Du fik vist for øvrigt tagget en forkert Nanna 

Brutus skrev, for 11 minutter siden:

Hun kommer heldigvis også til Djævleøen i ny og næ :mrgreen:<3

Lige for nylig endda, og jeg hyggede mig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, den "rigtige" @Nannas Hjørne, men undskyldningen var at jeg lige havde læst din post og så er det jo ikke lige til at koncentrere sig :P

Og tak @Brutus, men jeg er nok ikke helt tryg ved at deltage i sådan sådan et sammenrend med andre brunstige mænd, der flokkes om Nanna. Jeg er bange for at fare vild og bruge de forkerte huller :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AB455 skrev, for 5 minutter siden:

Beklager, den "rigtige" @Nannas Hjørne, men undskyldningen var at jeg lige havde læst din post og så er det jo ikke lige til at koncentrere sig :P

Og tak @Brutus, men jeg er nok ikke helt tryg ved at deltage i sådan sådan et sammenrend med andre brunstige mænd, der flokkes om Nanna. Jeg er bange for at fare vild og bruge de forkerte huller :wacko:

Så er du vist lovligt undskyldt ;)

Sidst jeg var i kbh var det nu bare 1-1 møder, men hvordan skulle du også vide det :lol: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Sidst jeg var i kbh var det nu bare 1-1 møder, men hvordan skulle du også vide det :lol: 

Hulk og jeg som i et split sekund overvejede at melde mig til dit GB bare for at hilse på. Er du sikker på at du ikke er mere den dominerende end den dominerede :D

Men dejligt at læse at muligheden er til stede. Det kan jo være at jeg søger om audiens en dag du besøger os igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...