Hop til indhold

BDSM Kiste

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved hvor man kan finde en sort kiste hvor man kan fiksere små uslinger og lukke låget ... Jeg er ikke skide kreativ så hit me med gode ideer .. kbh og omegn ;-)

Skrevet

Det kan være du må finde dig en hjemmesløjd slave. Må desværre melde pas da jeg endnu ikke ved om det er 10 tommelfingre eller langemænd jeg er udstyret med fra naturens side, men håndværksprojekter er nok ikke noget jeg bør give mig i kast med. Jeg mindes at have fulgt en blog for en del år siden der hed lydig.dk, og var skrevet af en submissiv kvinde. Hendes master fremstillede på et tidspunkt en "tøsekasse" som hun kunne komme ned i, nærmest som en transportæske til en lolitadukke med træplader der kunne skubbes ned med huller til krop og arme.

Billeder af lidt lignende her: https://www.bondagesex-xxx.com/doll-box-bondage.html

Min fantasi kan dog godt komme lidt på overarbejde, og udover en kasse til en sexdukke kunne man sikkert også lege med begravelsesritual og genopstandelse.

Det var sikkert ikke til nogen hjælp, men forhåbentligt til inspiration.

Skrevet

Mmm dejlig læsning om ikke andet :-)

Skrevet
TheQueen skrev, for 16 timer siden:

Nogen der ved hvor man kan finde en sort kiste hvor man kan fiksere små uslinger og lukke låget ... Jeg er ikke skide kreativ så hit me med gode ideer .. kbh og omegn ;-)

Jeg, som intet ved om BDSM-miljøet, kan ikke lige finde ud af, om det er joke, men en hvilken som helst bedemand burde kunne hjælpe dig :)

Hvis du køber den billige hvide standard, kan du altid selv male den. Så går der tid med det, kom det fra den tidligere kirketjener :)

Skrevet

Det er ikke en joke

Skrevet
TheQueen skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke en joke

Så er det bare at finde en fresh "death man" ;)

Skrevet
TheQueen skrev, for 58 minutter siden:

Gør han desværre ikke mere :-(

Øv for dig :(

Men der må da være nogle kvikke håndværkere her, som kan sådan noget.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.