Hop til indhold
Guest Tv 2

Danske smukke Liv på Fyn

Recommended Posts

Guest Tv 2

Har længe undret mig der ikke findes skriv om hende herinde da hun umiddelbart virker som en dejlig kvinde, beklager manglende link 

men hun er da nem at finde :) hun kalder sig iøvrigt Superdejlig danske liv og de bryster er vel svær at modstå :wub:

Redigeret af Tv 2
Glemte ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tv 2 skrev, for 11 minutter siden:

Har længe undret mig der ikke findes skriv om hende herinde da hun umiddelbart virker som en dejlig kvinde, beklager manglende link 

men hun er da nem at finde :) hun kalder sig iøvrigt Superdejlig danske liv og de bryster er vel svær at modstå :wub:

Jamen så skriv mand, skriv for pokker som gjaldt det dit liv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Tv 2 skrev, for 11 minutter siden:

Der er da masser anmeldelser af hende .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
22 cm and thick skrev, for 45 minutter siden:

Ja, de er rigtig dejlige... Små, faste og fine... :P

Tak for info, og ja finder selv ud dvs finder selv ind :rolleyes: de bryster er vel næppe at tage fejl af :wub:  fantastik flot Kvinde og nogen gange på Fyn :rolleyes: eller hvordan? 

Redigeret af Tv 2
Glemte ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
22 cm and thick skrev, den 6.11.2021 at 09:20:

Ja, hun har jævnligt annnonce på AL hvor du kan se hvornår hun er i Odense og i Nyborg.... :-) Faktisk er hun i Nyborg i dag... 
https://annoncelight.dk/showad/327093

Hils hendes bryster og resten af hende fra mig hvis du besøger hende... ;-):-) 

Sku hilse og sige hun savner dit :P spøg til side, hun er på Fyn, jeg i Jylland, så lang vej men pga hendes profil vil jeg naturligvis gerne kører km for at møde netop denne danske Prinsesse og helst i Odense (ting tar tid) men smuk er hun uden tvivl, så Tak for input :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...