Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen håndtrold, ingen sutter, ingen sex, ren og skær massage hvor vedkommende ved hvad hun har med at gøre.

har du en der er afprøvet hører jeg gerne fra dig.

primært ryg og skuldre der skal tages ved :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Så søg dog udenfor dette forum, der er sku da massere dygtige massører rund i landet som kun tilbyder seriøs og kompetent massage ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 16 minutter siden:

Så søg dog udenfor dette forum, der er sku da massere dygtige massører rund i landet som kun tilbyder seriøs og kompetent massage ! 

Hvad mener du egentlig med det du skriver !!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
tronheim skrev, for 7 minutter siden:

Hvad mener du egentlig med det du skriver !!!!!!!!!!!!!!!

Skal jeg skære det ud i pap ?

Hvis han ønsker grøn seriøs massage, så findes der en søgemaskine som hedder google hvor man kan finde det han efterspørger !

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 1 minut siden:

Skal jeg skære det ud i pap ?

Hvis han ønsker grøn seriøs massage, så findes der en søgemaskine som hedder google hvor man kan finde det han efterspørger !

Nej du skal ikke skære det ud i pap !!!  men her ,  er der da plads for alt omkring Thai massage !!!! som ikke altid er seX, du er ny , !korrekt,

prøv at  lær lidt pli ! hvis det,  da kan lade sig gøre i Dk i dag !!!!!!!!!!!! Jeg er udenlansk Dansker med stolthed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
tronheim skrev, for 37 minutter siden:

Nej du skal ikke skære det ud i pap !!!  men her ,  er der da plads for alt omkring Thai massage !!!! som ikke altid er seX, du er ny , !korrekt,

prøv at  lær lidt pli ! hvis det,  da kan lade sig gøre i Dk i dag !!!!!!!!!!!! Jeg er udenlansk Dansker med stolthed 

Nu jeg så ikke helt ny , har været on an off de sidste 10 år.

Hvad har det at gøre med om du er udenlandsk dansker ?

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
AmagerStang skrev, for 32 minutter siden:

Nu jeg så ikke helt ny , har været on and off de sidste 10 år.

Hvad har det at gøre med om du er udenlandsk dansker ?

Han mener blot at mænd med pli ikke bor i Danmark, derfor han bor i Udlandet eller sådan ca i den stil, men deltager gerne i debatten :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Hej -  seriøs og god thai massage findes mange steder, derfor kunne det for din egen skyld være godt hvis du skrev hvilket område du søger i,  er det Sæby, Esbjerg eller Viborg!. Men jeg kan se at din lokation er Horsens,  og en lille søgning herinde peger på Aon i sønderbrogade som et godt og seriøs sted. Har ikke selv været der.

prøv det, og smid efterfølgende en anmeldelse.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babysam skrev, for 8 timer siden:

  og en lille søgning herinde peger på Aon i sønderbrogade som et godt og seriøs sted.

Hos AON får man en glimrende massage uden hanky panky.

Godt nok et par år siden jeg sidst har været der.

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 23 timer siden:

Så søg dog udenfor dette forum, der er sku da massere dygtige massører rund i landet som kun tilbyder seriøs og kompetent massage ! 

Tænker blot at det styrer jeg fuldstændig selv hvad jeg gør ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i DK , lige nu , og jeg er Dansker af fødsel , men som tingene er lige nu i DK Så er jeg til,

det jeg har valgt , et andet land!  Men jeg er stadig en af dem, der har kendt denne her chat , fra da ,

vi kunne snakke om de ting ,det drejede sig om , nemlig Thai massage !!!!!! hvis du forstår  AMAGER STANG !

Sorry men jeg mener det , hvis mere snak så skriv direkte , så ikke alle her  skal plages med vores uenigheder

God aften til dig og alle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, den 6.11.2021 at 18:45:

Det meste i Horsens er afprøvet uden den store succes rate. Så søger faktisk i hele Jylland. God og kompetent massage kører jeg gerne efter:)

www.thanyamai.de

Prøv hende her i Flensburg... Så kan du også lige få handlet ind til julen... Hun er rigtig god, men også lidt hård... 

Men hun tager nok kun imod euro...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...