simonxxlund 0 Skrevet 5. November, 2021 Hej med jer Jeg søger Mørke/ebony kvinder. men da jeg har blever snydt af falske profiler. søger jeg jeres hjælp. Jeg vil gerne høre jeres erfaringer og anbefalinger. Håber i kan hjælpe på forhånd tak og god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 454 Skrevet 5. November, 2021 simonxxlund skrev, for 2 timer siden: Hej med jer Jeg søger Mørke/ebony kvinder. men da jeg har blever snydt af falske profiler. søger jeg jeres hjælp. Jeg vil gerne høre jeres erfaringer og anbefalinger. Håber i kan hjælpe på forhånd tak og god weekend Kan desv ikke hjælpe, men giver dig ret der er en del fup imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 105 Skrevet 5. November, 2021 Det altid 50/50. Enten er det super godt eller os er det mega nedern. Man ved aldrig hvad man møder eller får Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 454 Skrevet 5. November, 2021 Der er faktisk Stella på rugårdsvej, ( hos Patty ) men ved ikke om hun holder pause lige nu, hun er ellers super 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 5. November, 2021 afløbsrenseren skrev, for 30 minutter siden: Der er faktisk Stella på rugårdsvej, ( hos Patty ) men ved ikke om hun holder pause lige nu, hun er ellers super For nogen tid siden (1-2 måneder) skrev hun at hun forlod Danmark og takkede hendes kunder. Det var desværre på ingen måde formuleret som om hun ville komme igen... Desværre... Men kan jo være vi er heldige at se hende igen. Hun har jo flere gange været væk i længere tid. Hun fortalte mig på et tidspunkt hvorfor hun er væk i længere tid af gange. Vil give dig ret i at hun er en SUPER sød og lækker mørk kvinde. Tror ikke der er mange der overgår hende i service og hun får bare en til at føle sig velkommen og godt tilpas i hendes selskab.... Ahhhh kunne godt lige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 454 Skrevet 5. November, 2021 Jeg skal snart forbi Patty, så kan jeg høre om hun ved noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg