Hop til indhold
simonxxlund

Erfaringer med mørke/ebony kvinder?

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg søger Mørke/ebony kvinder. men da jeg har blever snydt af falske profiler. søger jeg jeres hjælp.
Jeg vil gerne høre jeres erfaringer og anbefalinger. 

Håber i kan hjælpe på forhånd tak og god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
simonxxlund skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer

Jeg søger Mørke/ebony kvinder. men da jeg har blever snydt af falske profiler. søger jeg jeres hjælp.
Jeg vil gerne høre jeres erfaringer og anbefalinger. 

Håber i kan hjælpe på forhånd tak og god weekend

Kan desv ikke hjælpe, men giver dig ret der er en del fup imellem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 30 minutter siden:

Der er faktisk Stella på rugårdsvej, ( hos Patty ) men ved ikke om hun holder pause lige nu, hun er ellers super 

For nogen tid siden (1-2 måneder) skrev hun at hun forlod Danmark og takkede hendes kunder. Det var desværre på ingen måde formuleret som om hun ville komme igen... Desværre... Men kan jo være vi er heldige at se hende igen. Hun har jo flere gange været væk i længere tid. Hun fortalte mig på et tidspunkt hvorfor hun er væk i længere tid af gange.
Vil give dig ret i at hun er en SUPER sød og lækker mørk kvinde. Tror ikke der er mange der overgår hende i service og hun får bare en til at føle sig velkommen og godt tilpas i hendes selskab.... Ahhhh kunne godt lige! :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...