Hop til indhold
Randy

Dominans som extra

Recommended Posts

De fleste piger vil have flere penge for dominans end for normal sex. 
Jeg har svært ved at fange logikken, for jeg tænker da det bedre at få penge for at slå en fremmed end at tag den fremmedes pik. 
Men måske det bare er mig der har det sådan? 
Ofte er prisen for dominans jo det dobbelte af sex.
Men måske det er fordi de fleste kvinder har en identitet om at de er "pæne piger" og det derfor ligger langt fra dem at være voldlig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 3 minutter siden:

De fleste piger vil have flere penge for dominans end for normal sex. 
Jeg har svært ved at fange logikken, for jeg tænker da det bedre at få penge for at slå en fremmed end at tag den fremmedes pik. 
Men måske det bare er mig der har det sådan? 
Ofte er prisen for dominans jo det dobbelte af sex.
Men måske det er fordi de fleste kvinder har en identitet om at de er "pæne piger" og det derfor ligger langt fra dem at være voldlig? 

Det har nok nok noget at gøre med at der ikke er så mange der tilbyder dominans, og så kan man jo hæve prisen når udbuddet er lavt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu ikke at der er den store pris forskel, på de blide og hårde former.

Men hvis, kunne grunder jo være at det koster noget mere at etablerer et ordenligt BDSM domicil med alt i udstyr, 

frem for en sted men kun en lækker seng & et spejl på vægen.

 Ønsker en god dag til alle

Madame Elisabeht

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 17 minutter siden:

Jeg syntes nu ikke at der er den store pris forskel, på de blide og hårde former.

Men hvis, kunne grunder jo være at det koster noget mere at etablerer et ordenligt BDSM domicil med alt i udstyr, 

frem for en sted men kun en lækker seng & et spejl på vægen.

 Ønsker en god dag til alle

Madame Elisabeht

 

jeg søger fx at få tæsk, slag, spark, lussinger. Behøver intet domicil. Men det næsten umuligt at finde en kvinde på under 35år til at yde denne ydelse. Og de gange jeg har prøvet med en var det silkebløde slag og spark de nærmest selv var helt forskrækkede over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, 1 time siden:

De fleste piger vil have flere penge for dominans end for normal sex. 
Jeg har svært ved at fange logikken, for jeg tænker da det bedre at få penge for at slå en fremmed end at tag den fremmedes pik. 
Men måske det bare er mig der har det sådan? 
Ofte er prisen for dominans jo det dobbelte af sex.
Men måske det er fordi de fleste kvinder har en identitet om at de er "pæne piger" og det derfor ligger langt fra dem at være voldlig? 

Ordentligt SM udstyr er dyrt. Meget dyrt faktisk. Som eksempel koster en ordentlig pisk 6-700 kr. En latex heldragt over 2000 kr, strap ons kan også koste en plovmand og så skal man ofte have flere og de skal udskiftes indimellem. SM møbler såsom gynækolog stol og gabestok osv kan også koste spidsen af en jet jager. Det er den ene ting. 

Den anden ting er, at en sm seance ofte varer 1 time eller mere og derfor koster det selvfølgelig også mere end det kvarter der kan købes hos de blide piger. Det er den anden ting 

En ting mere er at SM - ( for mit vedkommende) kræver en meget aktiv deltagelse fra min side, hvor jeg er på konstant under seancen. Min hjerne arbejder virkelig på højtryk for SM og dominans er meget mere end bare at piske. Det kræver at man som Domina er på forkant hele tiden med det der sker og nærmest kender gæstens reaktioner før de overhovedet opstår. Når man leger med dominans - og nogle gange lidt ekstrem dominans er det virkelig vigtigt at man ikke overtræder nogle grænser hos gæsten og at han føler sig helt tryg selvom det han udsættes for, kan være helt nyt, og selvom han er ude af sin comfort zone. Og at have ansvar for gæstens sikkerhed og tryghed kræver at man (jeg) er 200 procent på HELE TIDEN  men også bruger min kreativitet til at finde på og give et indtryk af totalt overblik over situationen. 

Til dit indlæg nr 2 :Hvis du går specifikt efter dominans er det en dårlig ide at vælge en sex  arbejder der har det som " ekstra" så er det bedre at gå målrettet efter de der har dominans som deres  speciale og altså ikke som en " ekstra" ting 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Randy skrev, for 4 timer siden:

jeg søger fx at få tæsk, slag, spark, lussinger. Behøver intet domicil. Men det næsten umuligt at finde en kvinde på under 35år til at yde denne ydelse. Og de gange jeg har prøvet med en var det silkebløde slag og spark de nærmest selv var helt forskrækkede over. 

En tur på Nørrebro og så råbe “perle” så er det helt gratis, og med garanti ikke silkebløde slagB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Randy skrev, for 5 timer siden:

De fleste piger vil have flere penge for dominans end for normal sex. 
Jeg har svært ved at fange logikken, for jeg tænker da det bedre at få penge for at slå en fremmed end at tag den fremmedes pik. 
Men måske det bare er mig der har det sådan? 
Ofte er prisen for dominans jo det dobbelte af sex.
Men måske det er fordi de fleste kvinder har en identitet om at de er "pæne piger" og det derfor ligger langt fra dem at være voldlig? 

Hvis du er sådan rimelig velbevandret i den Dominante verden, vil du også vide, at det kræver en hel del mere mentalt, kropsligt og udstyrsmæssigt at udøve denne form for erotik, så dine refleksioner provokerer mig faktisk en smule.

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men når jeg tilbyder mig som tøs til en fast og Dominant elsker, sætter jeg faktisk hele dagen af, da jeg ved, at oplevelsen vil sidde i min krop og i mit sind resten af dagen, hvilket ikke efterlader plads til mit civile job, og det har naturligvis også en pris udover den kropslige/mentale udtrætning.

Jeg er "på" på en helt anden måde end ved almindelig blid erotik, når jeg afgiver min kontrol til Dominansen.

Selve udstyret, hvis der benyttes den slags, er også meget dyrt, hvis du skal have noget i en ordentlig kvalitet, så det afspejles muligvis også i prisen.

 

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 5 timer siden:

De fleste piger vil have flere penge for dominans end for normal sex. 
Jeg har svært ved at fange logikken, for jeg tænker da det bedre at få penge for at slå en fremmed end at tag den fremmedes pik. 
Men måske det bare er mig der har det sådan? 
Ofte er prisen for dominans jo det dobbelte af sex.
Men måske det er fordi de fleste kvinder har en identitet om at de er "pæne piger" og det derfor ligger langt fra dem at være voldlig? 

Dit skriv fortæller hvor uerfaren du er i den dominerende verden. 
 

Dominans handler ikke om, at være voldelig. 
 

Jeg tilslutter mig, de andre erfarne, der skriver at vores tøj og udstyr koster langt mere end lingeri og strømper. 

Tillige er der ofte et forarbejde inden seancen samt en større oprydning inden. 
 

Så hvis du bare skal ha’ en på gummerne … så vælg du en blid seance 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, 1 time siden:

En tur på Nørrebro og så råbe “perle” så er det helt gratis, og med garanti ikke silkebløde slagB)

Havde overvejet det med nogle af de berygtede pigebander fra jylland :D 
 

Kun En Pige skrev, for 44 minutter siden:

Hvis du er sådan rimelig velbevandret i den Dominante verden, vil du også vide, at det kræver en hel del mere mentalt, kropsligt og udstyrsmæssigt at udøve denne form for erotik, så dine refleksioner provokerer mig faktisk en smule.

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men når jeg tilbyder mig som tøs til en fast og Dominant elsker, sætter jeg faktisk hele dagen af, da jeg ved, at oplevelsen vil sidde i min krop og i mit sind resten af dagen, hvilket ikke efterlader plads til mit civile job, og det har naturligvis også en pris udover den kropslige/mentale udtrætning.

Jeg er "på" på en helt anden måde end ved almindelig blid erotik, når jeg afgiver min kontrol til Dominansen.

Selve udstyret, hvis der benyttes den slags, er også meget dyrt, hvis du skal have noget i en ordentlig kvalitet, så det afspejles muligvis også i prisen.

 

Det er jeg faktisk, og for dem det ligger naturligt er det som at trække vejret. Sådan er jeg også selv når jeg deler dominans ud (og er flere gange blevet betalt for det). Nok derfor jeg ikke forstår andre kan have så svært ved det. 

 

Danskeblondeemma skrev, for 36 minutter siden:

Dit skriv fortæller hvor uerfaren du er i den dominerende verden. 
 

Dominans handler ikke om, at være voldelig. 
 

Jeg tilslutter mig, de andre erfarne, der skriver at vores tøj og udstyr koster langt mere end lingeri og strømper. 

Tillige er der ofte et forarbejde inden seancen samt en større oprydning inden. 
 

Så hvis du bare skal ha’ en på gummerne … så vælg du en blid seance 

hvis man søger vold så er det jo netop det som det handler om. 
jeg er skam erfaren indenfor sm. men jeg tror der stor forskel på det som det ligger i naturligt og dem som det ikke gør. 

alle de bedste oplevelser jeg har haft var nogle der skete tilfældigt uden penge; når jeg helt tilfældigt er løbet ind i en "ægte bitch" xD 

Kan også godt se det fra jeres side, og klart at nogle ønsker tager mere tid og resourcer end andre. 
Men fx, snakkede med en klinik der ville have 500kr for sex og 1000 for kun golden shower... 
nok bare mig der dum, men hvis jeg bare skulle pisse på en for 1000 kr eller tage pik for 500, så byttede jeg sku om på priserne.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 3 minutter siden:

Havde overvejet det med nogle af de berygtede pigebander fra jylland :D 
 

Det er jeg faktisk, og for dem det ligger naturligt er det som at trække vejret. Sådan er jeg også selv når jeg deler dominans ud (og er flere gange blevet betalt for det). Nok derfor jeg ikke forstår andre kan have så svært ved det. 

 

hvis man søger vold så er det jo netop det som det handler om. 
jeg er skam erfaren indenfor sm. men jeg tror der stor forskel på det som det ligger i naturligt og dem som det ikke gør. 

alle de bedste oplevelser jeg har haft var nogle der skete tilfældigt uden penge; når jeg helt tilfældigt er løbet ind i en "ægte bitch" xD 

Kan også godt se det fra jeres side, og klart at nogle ønsker tager mere tid og resourcer end andre. 
Men fx, snakkede med en klinik der ville have 500kr for sex og 1000 for kun golden shower... 
nok bare mig der dum, men hvis jeg bare skulle pisse på en for 1000 kr eller tage pik for 500, så byttede jeg sku om på priserne.. 

 

Nu er golden shower vel ikke det eneste der udføres under en dominans seance. Og kan man købe golden shower helt isoleret er det jo igen vist en GP der udbyder det som ekstra. Selv kunne jeg aldrig finde på at udbyde golden shower som noget der koster ekstra. Det kan indgå i en seance hvis jeg fornemmer at det er noget der tænder og er et kink. Så mon ikke du bare skal finde en at lege med som er mere seriøs? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 11 minutter siden:

Nu er golden shower vel ikke det eneste der udføres under en dominans seance. Og kan man købe golden shower helt isoleret er det jo igen vist en GP der udbyder det som ekstra. Selv kunne jeg aldrig finde på at udbyde golden shower som noget der koster ekstra. Det kan indgå i en seance hvis jeg fornemmer at det er noget der tænder og er et kink. Så mon ikke du bare skal finde en at lege med som er mere seriøs? 

Har en aftale med en i aften :) så krydser finger. 
Tror der mange som efterlyser golden shower isoleret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

mmmmmmmmmmm det er jo ikke fordi jeg vil være uenig men,

Sætte man priserne for højt skal man jo også regne med at man "sortere" nogle gæster fra, eller der vil gå længe imellem man ser dem.

Laver man ublu tillæg, er det jo også et signal om...det her bryder jeg mig faktisk ikke om.

eller man tror man er så meget værd at man bare skal høste kassen, den er jo gal, der skal være en form for rimelighed i tingene.

Der er rigtig mange piger der Tror de har en...undskyld mig...Guldkusse og det der kommer ud af den er det reneste...purest guld...

Den lader vi lige stå ik?:shock:

Der er også de piger, der mener at har man en ridepisk og råber lidt....SÅ ER JEG DOMINA! OG GIVER EKSTREM FORMER LOOOOOOOOOOOOOOL

Men jeg elsker at høre om det, som i sådan en tråd som nu, jeg bliver så klog, gør jeg (fnis):D

Og Randy Du smutter hen i Hundekurven....NU!:ph34r:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Randy skrev, for 3 timer siden:

Det er jeg faktisk, og for dem det ligger naturligt er det som at trække vejret. Sådan er jeg også selv når jeg deler dominans ud (og er flere gange blevet betalt for det). Nok derfor jeg ikke forstår andre kan have så svært ved det. 

 

Det er da godt nok en generalisering, der til at tage at føle på - og jeg er langt fra enig. 
 

Jeg har selv betrådt det sorte univers i mere end to årtier som tøs, så vil da mene, jeg ved en bette smule om, hvilke mekanismer der er i spil - og hvad jeg udtaler mig om.
 

Jeg tænker ikke, at det handler om, hvad der falder en naturligt her eller ej men snarere om, hvor stor en indlevelse, ægthed, nærvær og følsomhed der ligger bag.
 

Ovenstående  passage kan du passende tygge lidt på - hvis det falder dig…..naturligt;)

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 3 timer siden:

Det er da godt nok en generalisering, der til at tage at føle på - og jeg er langt fra enig. 
 

Jeg har selv betrådt det sorte univers i mere end to årtier som tøs, så vil da mene, jeg ved en bette smule om, hvilke mekanismer der er i spil - og hvad jeg udtaler mig om.
 

Jeg tænker ikke, at det handler om, hvad der falder en naturligt her eller ej men snarere om, hvor stor en indlevelse, ægthed, nærvær og følsomhed der ligger bag.
 

Ovenstående  passage kan du passende tygge lidt på - hvis det falder dig…..naturligt;)

forstår 100% hvad du mener, men som en der selv har nemt ved at skifte mindset så forstod/forstår jeg nok bare ikke hvor svært andre kan have ved det. 
Men ja, skal bare ikke tro at andre tænker som mig jo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 5.11.2021 at 09:19:

De fleste piger vil have flere penge for dominans end for normal sex. 
Jeg har svært ved at fange logikken, for jeg tænker da det bedre at få penge for at slå en fremmed end at tag den fremmedes pik. 
Men måske det bare er mig der har det sådan? 
Ofte er prisen for dominans jo det dobbelte af sex.
Men måske det er fordi de fleste kvinder har en identitet om at de er "pæne piger" og det derfor ligger langt fra dem at være voldlig? 

ja det undrer også mig især hvis der sket ikke er nogen sex imellem  der endda nogen  som ikketilbyder som en selfølglighed at kunden får orgasme = udlødsning ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, den 6.11.2021 at 09:42:

ja det undrer også mig især hvis der sket ikke er nogen sex imellem  der endda nogen  som ikketilbyder som en selfølglighed at kunden får orgasme = udlødsning ???

Kan  jo godt forstå hvis de har en specielt rum med en del udstyr det koster jo men  ikke noget sex eller udløsning  ikke godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fænomenet skyldes at kunder til dominans simpelthen er mere villige til at betale. Den underdaniges lyster er ofte meget veldefinerede, og han er parat til at betale for den mindste detalje.

Af damen kræves der både minde og mere end ved "normale".

MERE fordi hun skal udfylde en rolle, som de færreste kvinder kan finde ud af.

MINDRE fordi hun ikke behøver at sutte pik og sluge eller lægge røvhul til en klam stodder.

Men altså - de underdanige  betaler åbenbart for alle deres detaljerede ønsker, og så sætter pigerne prisen efter det.

Men så sig I ikke vil betale den høje pris. Så kan damerne jo smutte til udlandet og arbejde, prøve at tjene flere penge der end i lille smørhul Danmark. DET bliver svært for dem. I Polen skal de nok give blowjob m slug, og lægge numse til anal-uhyrer for 3-500kr i timen, som alfonsen tager 50% af.

VI HAR SELV GIVET PIGERNE AAAALT FOR MEGEN MAGT. 

Kvindelig magt er lækker, men min tegnedreng tænker i egne baner. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...