Hop til indhold
JJOH

Moni Odense

Recommended Posts

Jeg har brug for en lille opdatering ang. Moni, da jeg tænker at besøge hende. Kan godt li' at ha' et billede i tankerne inden jeg skal afsted :-).

Nogen der kan give en opsumering på Moni's krop, da jeg ikke rigtig kan finde noget? Hun er jo en lille dame, hvilket er rigtig fint. Men er hun petit slank eller har hun lidt sul på kroppen?

På forhånd tak, og der kommer naturligvis en anmeldelse retur ;-) 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 timer siden:

Jeg har brug for en lille opdatering ang. Moni, da jeg tænker at besøge hende. Kan godt li' at ha' et billede i tankerne inden jeg skal afsted :-).

Nogen der kan give en opsumering på Moni's krop, da jeg ikke rigtig kan finde noget? Hun er jo en lille dame, hvilket er rigtig fint. Men er hun petit slank eller har hun lidt sul på kroppen?

På forhånd tak, og der kommer naturligvis en anmeldelse retur ;-) 

Har været ved Moni flere gange, hun giver god massage med mere. Hun er en sød kvinde ,lidt buttet med store bryster, højde 155 og ca. 55 år. Prøv hende du vil ikke fortryde det. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er godt nok svær at få en aftale med....måske holder hun bare lang vinterferie, men hun er da i DK.

Nogen der ved om hun er ved at stoppe helt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 13 timer siden:

Hendes annonce er ikke aktiveret siden 31/12.

Lige præcis....

Men jeg håber da bare at hun tager nogle fridage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bugsydk skrev, for 4 timer siden:

Har snakket med hende , hun holder en pause, har dårlig ryg.

Så må vi da gi' hende noget massage :D......ej, spøg til side.

Nå, men så har vi forklaringen. Håber hun snart bliver god igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 3 timer siden:

Må ikke fortolke mig wrong, dårlig ryg er én af faget skader, flere risiko såsom hals kræft, slidt af albuer osv. 

Dårlig ryg og slid af albuer forstår man... Men at hals kræft skulle stamme fra at give massage kræver hvis lidt forklaring? Kan det være pga indånding af olie??? Hmmm...

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Dårlig ryg og slid af albuer forstår man... Men at hals kræft skulle stamme fra at give massage kræver hvis lidt forklaring? Kan det være pga indånding af olie??? Hmmm...

Kære 22cm@

Du ved udmærket, hvad jeg  jeg mener, når jeg skriver "faget". Men jeg kan også forklar mig bedre ved at skrive, det er prostitutionsfag, som såsom andre fag, knytter nogen/nogle  sundhedsrisiko til dette erhverv. i forhold til hals kræft blev nævnet som hypoteser og ikke evidens.     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 13 timer siden:

Kære 22cm@

Du ved udmærket, hvad jeg  jeg mener, når jeg skriver "faget". Men jeg kan også forklar mig bedre ved at skrive, det er prostitutionsfag, som såsom andre fag, knytter nogen/nogle  sundhedsrisiko til dette erhverv. i forhold til hals kræft blev nævnet som hypoteser og ikke evidens.     

Jeg tænker du mener når pigerne sutter pik eller sluger. Men er der evidens for at det skulle kunne give halskræft?

Undskyld hvis jeg spørger dumt eller ikke forstået hvad du mener :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 14 timer siden:

i forhold til hals kræft blev nævnet som hypoteser og ikke evidens.     

Hypoteser kan vi jo alle komme med - men til hvad nytte hvis man intet belæg har for at komme med dem? Det er jo indlysende at der er risiko for at man kan få alle mulige større eller mindre skavanker i bevægeapparatet. Men halskræft??? Ahhh den kræver lidt mere forklaring. Dermed ikke sagt jeg totalt afviser at risikoen kan være der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En internet søgning kan være din ven, selvom det måske giver nogle svare man ikke forventede.
https://netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201141.htm
 

Citat

Det er korrekt, at visse typer kønsvorte-virus (også kaldet humant papillomavirus eller HPV) er kræftfremkaldende. Sammenhængen er især dokumenteret for livmoderhalskræft og kræft omkring endetarmsåbningen, men det er rigtigt, at HPV-infektioner i halsen formentlig også kan forårsage kræft i svælget. Imidlertid er risikoen for sidstnævnte sygdom uhyre lille, så der er bestemt ingen grund til at undgå oralsex af den grund.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHarryhardon skrev, for 27 minutter siden:

En internet søgning kan være din ven, selvom det måske giver nogle svare man ikke forventede.
https://netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201141.htm
 

 

Jamen tak for svaret... :) Konklusionen må være at risikoen for kræft i halsen pga "det" erhverv er nærmest ikke eksisterende men dog, trods alt, tilstede.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/oere-naese-hals/sygdomme/svaelget-midterste-del/hpv-og-kraeft-i-mundsvaelget/

Hvorfor får man HPV-positiv kræft i orofarynx?

Man formoder, at stigningen i forekomsten af HPV-positiv kræft i orofarynx skyldes ændrede seksualvaner, herunder

  • tidlig seksuel debut
  • flere partnere og
  • øget brug af oralsex

 

Personer med nedsat immunforsvar (f.eks. HIV-positive) har en øget risiko for udvikling af HPV-positive cancertyper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...