JJOH 226 Skrevet 5. November, 2021 Er der nogen der ved om Moni tilbyder uden kondom?https://annoncelight.dk/showad/318302 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 2. Januar, 2022 (edited) Jeg har brug for en lille opdatering ang. Moni, da jeg tænker at besøge hende. Kan godt li' at ha' et billede i tankerne inden jeg skal afsted . Nogen der kan give en opsumering på Moni's krop, da jeg ikke rigtig kan finde noget? Hun er jo en lille dame, hvilket er rigtig fint. Men er hun petit slank eller har hun lidt sul på kroppen? På forhånd tak, og der kommer naturligvis en anmeldelse retur Redigeret 2. Januar, 2022 af Big3lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bugsydk 2 Skrevet 3. Januar, 2022 Big3lover skrev, for 11 timer siden: Jeg har brug for en lille opdatering ang. Moni, da jeg tænker at besøge hende. Kan godt li' at ha' et billede i tankerne inden jeg skal afsted . Nogen der kan give en opsumering på Moni's krop, da jeg ikke rigtig kan finde noget? Hun er jo en lille dame, hvilket er rigtig fint. Men er hun petit slank eller har hun lidt sul på kroppen? På forhånd tak, og der kommer naturligvis en anmeldelse retur Har været ved Moni flere gange, hun giver god massage med mere. Hun er en sød kvinde ,lidt buttet med store bryster, højde 155 og ca. 55 år. Prøv hende du vil ikke fortryde det. God fornøjelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 9. Januar, 2022 Hun er godt nok svær at få en aftale med....måske holder hun bare lang vinterferie, men hun er da i DK. Nogen der ved om hun er ved at stoppe helt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 9. Januar, 2022 Hendes annonce er ikke aktiveret siden 31/12. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 10. Januar, 2022 22 cm and thick skrev, for 13 timer siden: Hendes annonce er ikke aktiveret siden 31/12. Lige præcis.... Men jeg håber da bare at hun tager nogle fridage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bugsydk 2 Skrevet 11. Januar, 2022 Har snakket med hende , hun holder en pause, har dårlig ryg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 11. Januar, 2022 Bugsydk skrev, for 4 timer siden: Har snakket med hende , hun holder en pause, har dårlig ryg. Så må vi da gi' hende noget massage ......ej, spøg til side. Nå, men så har vi forklaringen. Håber hun snart bliver god igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 51 Skrevet 11. Januar, 2022 Må ikke fortolke mig wrong, dårlig ryg er én af faget skader, flere risiko såsom hals kræft, slidt af albuer osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 11. Januar, 2022 Victorsmil skrev, for 3 timer siden: Må ikke fortolke mig wrong, dårlig ryg er én af faget skader, flere risiko såsom hals kræft, slidt af albuer osv. Dårlig ryg og slid af albuer forstår man... Men at hals kræft skulle stamme fra at give massage kræver hvis lidt forklaring? Kan det være pga indånding af olie??? Hmmm... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 51 Skrevet 11. Januar, 2022 22 cm and thick skrev, for 1 minut siden: Dårlig ryg og slid af albuer forstår man... Men at hals kræft skulle stamme fra at give massage kræver hvis lidt forklaring? Kan det være pga indånding af olie??? Hmmm... Kære [email protected] Du ved udmærket, hvad jeg jeg mener, når jeg skriver "faget". Men jeg kan også forklar mig bedre ved at skrive, det er prostitutionsfag, som såsom andre fag, knytter nogen/nogle sundhedsrisiko til dette erhverv. i forhold til hals kræft blev nævnet som hypoteser og ikke evidens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 12. Januar, 2022 Victorsmil skrev, for 13 timer siden: Kære [email protected] Du ved udmærket, hvad jeg jeg mener, når jeg skriver "faget". Men jeg kan også forklar mig bedre ved at skrive, det er prostitutionsfag, som såsom andre fag, knytter nogen/nogle sundhedsrisiko til dette erhverv. i forhold til hals kræft blev nævnet som hypoteser og ikke evidens. Jeg tænker du mener når pigerne sutter pik eller sluger. Men er der evidens for at det skulle kunne give halskræft? Undskyld hvis jeg spørger dumt eller ikke forstået hvad du mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 12. Januar, 2022 Victorsmil skrev, for 14 timer siden: i forhold til hals kræft blev nævnet som hypoteser og ikke evidens. Hypoteser kan vi jo alle komme med - men til hvad nytte hvis man intet belæg har for at komme med dem? Det er jo indlysende at der er risiko for at man kan få alle mulige større eller mindre skavanker i bevægeapparatet. Men halskræft??? Ahhh den kræver lidt mere forklaring. Dermed ikke sagt jeg totalt afviser at risikoen kan være der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHarryhardon 26 Skrevet 12. Januar, 2022 En internet søgning kan være din ven, selvom det måske giver nogle svare man ikke forventede. https://netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201141.htm Citat Det er korrekt, at visse typer kønsvorte-virus (også kaldet humant papillomavirus eller HPV) er kræftfremkaldende. Sammenhængen er især dokumenteret for livmoderhalskræft og kræft omkring endetarmsåbningen, men det er rigtigt, at HPV-infektioner i halsen formentlig også kan forårsage kræft i svælget. Imidlertid er risikoen for sidstnævnte sygdom uhyre lille, så der er bestemt ingen grund til at undgå oralsex af den grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 12. Januar, 2022 (edited) HappyHarryhardon skrev, for 27 minutter siden: En internet søgning kan være din ven, selvom det måske giver nogle svare man ikke forventede. https://netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201141.htm Jamen tak for svaret... Konklusionen må være at risikoen for kræft i halsen pga "det" erhverv er nærmest ikke eksisterende men dog, trods alt, tilstede. Redigeret 12. Januar, 2022 af 22 cm and thick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 51 Skrevet 12. Januar, 2022 Risikoen for at få halskræft stiger markant, hvis man har givet mange partnere oralsex. https://www.avisen.dk/oralsex-giver-halskraeft_71116.aspx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 51 Skrevet 12. Januar, 2022 https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/oere-naese-hals/sygdomme/svaelget-midterste-del/hpv-og-kraeft-i-mundsvaelget/ Hvorfor får man HPV-positiv kræft i orofarynx? Man formoder, at stigningen i forekomsten af HPV-positiv kræft i orofarynx skyldes ændrede seksualvaner, herunder tidlig seksuel debut flere partnere og øget brug af oralsex Personer med nedsat immunforsvar (f.eks. HIV-positive) har en øget risiko for udvikling af HPV-positive cancertyper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 14. Januar, 2022 Risikoen er der så tilsyneladende, men ikke ret meget om hvor stor eller lille den er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1096 Skrevet 24. Januar, 2022 Nogen der ved hvordan det går med Moni? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg