Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg har besøgt Stine  https://annoncelight.dk/showad/325014 flere gange syntes hun er super fræk og virkelig smuk og så er hendes billeder modsat mange andre hende på hver og et der er ikke noget fake. Er virkelig glad for at komme ved hende hun kan hendes kram sex med hende er fantastisk og så er hun os super sød oven i. Og når man kommer til hende bliver man budt på øl eller sodavand og hun går ikke så meget op i tiden sidst købte jeg en time og hun gik omkring et kvarter over tiden uden mer betaling. Har prøvet at det var lidt svært at få tid ved hende men det var kun fordi hun er så eftertragtet og normalt ikke er på hver dag så når hun ligger annonce op på annonceligt så vælter beskederne ind har set hendes tlf en dag jeg havde svært ved at få tid ved hende der havde hun beskeder fra over 150 hun ikke havde nået at besvare. Men kan stærkt anbefale hende super sød super fræk super sexet dejlig og flot krop og fantastisk sex. Jeg har ikke noget dårligt at sige om hende oerhovedet syntes hun er alle pengene værd.https://annoncelight.dk/showad/325014

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Hold da op. Du sku en heldig mand. Men alle de dårlig anmeldelse . Med man ik kan få fat i hende og hun svare aldrig på sms. Hvordan hulen har gjort det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt suspekt at der er kommet 3 anmeldelser af hende i aftes, med halvanden times mellemrum. De to andre giver hende også top anmeldelser, har kun det ene opslag og er blevet oprettet kort forinden.

Kan selvfølgelig være fuldstændig tilfældigt, og hun havde bare en travl aften med anmelderglade kunder, men så kan man da ihvertfald lige tage denne information med i sine overvejelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Det lugter lang væk af bestilte arb. El også har hun selv en finger med i spillet . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...