Hop til indhold
ThaiLover4Ever

Kalkbræderivej, vejle... Hvad hed pigen?

Recommended Posts

Hejsa. Denne adresse er der jo ikke thai massage længere. Før den lukkede var der en super fræk thai pige som virkelig gik til stålet. Mutter sad tit i lille aflang rum til venstre for indgang, hvor jeg mange gange blev hård og meget opstemt da rummet til højre arbejdede pigen til tider meget højlydt... 

Jeg fik kun massage af den højlydte pige... og har faktisk fået bj af anden pige i venterummet. Det var sgu en hyggelig sted. Kort før de lukkede fik jeg massage og synes der var et eller andet, og det var mutter så også havde listet ind i rummet.. super.

Tror mutter og pigen endte på anden adresse i Vejle, men det er jo en del år siden.

Jeg er sikker på at nogen af jer brødre også har hygget på kalkbrænderivej.

Hvad hed pigen, og ikke mindst er hun stadig aktiv? Hvis aktiv, hvor og navn. 

De thaier skifter jo tit nickname. 

Skriv endelig hvis der er yderlige spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der stiftede jeg første gang bekendtskab med S   Sidst hun var landet arbejdede hun i Fredericia.  Hun er pt ikke i landet.  Hun er savnet. 
Der var også en smuksak der kaldte sig C. Hun var også toppen.  Ved ikke hvad der er blevet af hende.  
Det var et af de bedre steder.  For pokker jeg har været der mange gange.  Har før læst at mutter var en frækkert men har aldrig haft hende.  
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar, jeg tænkte også på netop disse korte nicknames. S og C.

Det var et vidunderlig sted. 

Hvis du hører om disse piger så skriv lige en pvt besked. 

Der var noget ved mutter der tændte mig, og da hun sagde til mig "Next time I want you" men der blev ikke nogen next time, da klinikken lukkede. 

Jeg er sikker på at mutter startede nyt sted med S og C. 

Kender du adressen , så tar jeg gerne en tur med hende, og måske få oplysninger ud af hende... så mutter efterlyses også... hvis hun stadig er aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener klinikken blev flyttet til Havnegade.

tror mutter også havde et andet sted, måske i Vedelsgade, begge steder er vist lukkede pga corona eller razzia…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har da set nogle stykker der. Klinikken flyttede om overfor Roberts. Er også lukket. 
Lisa var der under navnet Sara på kalkbrænderivej. Skiftede navn til Lisa, da klinikken flyttede. Der var et andet nips. Husker ikke navn. 
Mutter har stadig Amata i Havnegade.

Bonusinfo til tidligere fans af Lisa. Vi skal ikke forvente hende tilbage. Ser ud til at en forlovelse er kommet i vejen. Damn. 

Redigeret af Statham
Amata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 9 minutter siden:

Ser ud til at en forlovelse er kommet i vejen

Det har jeg nu aldrig oplevet som aktivitets hæmmende for en thaipige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Det har jeg nu aldrig oplevet som aktivitets hæmmende for en thaipige. 

 

Næh, men som jeg skriver “tilbage”. 
Hendes forlovede europæiske makker, lader hende næppe flyve til DK for at genoptage aktiviteterne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brandbil

Ved ikke med de andre. Men som en tidligere har nævnt var S i Fredericia, hun rejste tilbage til Thailand i juli.   Men hvor er hun dejlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...