Hop til indhold

Farmer girl søges

Featured Replies

Skrevet

FINDES DU/HUN HERINDE?

Jeg søger en fræk "farmer" Q i alderen +30, den Q som man aldrig troede ville lave noget uartigt. ;-) Du er alm. af bygning, en smule på sidebene er fint, dog er jeg ikke til svært overvægtige kvinder.

Jeg forestiller mig du arbejder på en gård og jeg kommer på "kundebesøg". Måske starter vi med en kop kaffe og går så en tur rundt på bedriften. På rundturen kommer vi tættere og tættere på hinanden og på et tidspunkt så tæt at vi ikke mere kan lade hinanden være.......vi rykker kedeldragten/arbejdstøjet af hinanden og dyrker uhæmmet sex midt i stalden, foderladen eller hvor vi nu end er endt.... ;-)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Tror du skal søge et andet sted end herinde:ph34r:.. 

Farmerdating ? :smile:

Skrevet
Vendelboen skrev, for 4 minutter siden:

Farmerdating ? :smile:

Jeg ved det ikke.. I hvertfald så tror jeg ikke der er mange glædespiger der arbejder på en gård som land"mand".. Og jeg tror ikke der er så stor en repræsentation af andre "civile" kvinder herinde.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved det ikke.. I hvertfald så tror jeg ikke der er mange glædespiger der arbejder på en gård som land"mand".. Og jeg tror ikke der er så stor en repræsentation af andre "civile" kvinder herinde.. 

Det ved man jo ikke, måske gemmer der sig en lille Bondekone sig herinde som undre sig over hendes mand aldrig er i Stalden :rolleyes: Fantasien har næppe nogen grænser :D 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

;)er ikke uenig, men hvis ikke man forsøger ved man jo ikke hvad der gemmer sig herinde ;)..........men måske der er en "HESTEPIGE" herinde som går med en lille fantasi om et eller andet......who knows....:P

Skrevet

…. Lille og kornfed.

Jeg finder selv ud …

Skrevet

;)

ja det er en mulighed.. jeg fandt da lidt sjov derinde..  Hun var dog hverken bonde, i landbruget eller ridepige men ride kunne hun nu godt.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.