Nikita Darling 11512 Skrevet 9. November, 2021 Lonewolf skrev, for 12 minutter siden: wienerstang? ja naturligvis Den med creme naturligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. November, 2021 (edited) Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden: Den med creme naturligvis og et par boller, tak slut herfra. det er jo en debat tråd Redigeret 9. November, 2021 af Lonewolf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, 1 time siden: Nej, håndspålæggelse var ikke nødvendigt…. Jeg kunne nøjes med at bukke I ånd med trådens overskrift …….. DET ville være alle pengene værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. November, 2021 Butch skrev, for 18 minutter siden: …..imens du kommer ud fra bagbutikken febrilsk rettende på dit tøj med melede håndaftryk alle de spændende steder Sig mig. Er du bager i Nikitas lille butik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. November, 2021 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Sig mig. Er du bager i Nikitas lille butik? Selv om jeg har haft det sjovt med at ælte… ….så ville det have været olie håndaftryk hvis hun havde besøgt mig i min bagbutik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 2 timer siden: Præcis… Og træk så lige et nummer Har det ikke altid været nødvendigt hos dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 9. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 6 timer siden: Har det ikke altid været nødvendigt hos dig? Åh jow… Those where the days Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hellung 4 Skrevet 9. November, 2021 Det er en go debat. For mig er det afgørende at jeg føler at pigen virkelig har ro og lyst til at være sammen, som vel kan betegnes som kemien. Prisen betyder ikke så meget hvis jeg kunne vide mig sikker på at få opfyldt ovenstående. Men tror ikke altid prisen afspejler ydelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas2500 8 Skrevet 9. November, 2021 Bruneøjne76 skrev, den 4.11.2021 at 16:28: Goldfinger og amatør giver også fine nuancer ift forventning, pris (tænker nogle kan føle sig presset som kunde ved stort behov (fysisk som emotionelt/liderlighed som ensomhed) og de måske har ‘mindre råd’ eller er sidst på måneden…. Få det hele med: hvis man føler sig MÆT eller stadig sulten efter et besøg forstået som også emotionelt/nysgerrig sulten (lyst til mere), er det vel et godt udtryk for at ‘noget var prisen værd’, et udtryk jeg ikke kan fordrage (‘sætte pris på’ for at citere dig) men som jo er et udgangspunkt i at betale for en service. Og netop derfor er din reflektion interessant, da den også rører de mange lag, Sensual nævnte. Duften af dit hår (eller krop) kan være nok ligesom dit blik ved ankomst (ofte uforklarligt, med ord), det du siger, taler om og måden, du gør det på eller stemmen/tonelejet alene gøre besøget værd. Uden at sammenligne iøvrigt kan dét (for mig) alene være nok til at røre. Røre sjælen. Røre mig. Og på en og samme tid give mig en fornemmelse af at være både mæt og sulten. Så kan det godt være du er både 3, 4 og 20 gange så dyr. Men hvis du rører noget enten indeni eller fysisk ved måden, een finger berører, aer, kærtegner, driller, fører på, så jeg er hensat til en ny og uopdaget dimension, jeg ikke anede fandtes, så er det jo Det hele værd…..og mere til! Uden at have meget erfaring, kan jeg kun skrive under på at blikket man møder ved ankomst er helt afgørende! Det sætter ligesom hele stemningen for resten af mødet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 652 Skrevet 9. November, 2021 (edited) For eget vedkommende , så handler det i høj grad om Kemi , men så sandlig også om hun har indlevelse og lyst til at have mig som gæst. Jeg vil gerne føle at jeg bliver set , mærket og at hun lytter efter om det er de rette knapper hun trykker på. Nu er det så også ret sjældent jeg frekventere en glædes pige , det er faktisk kun når jeg føler mig stresset og træt , så har jeg brug for lidt " Omsorg" brug for at hun har lyst til at glæde mig i den tid vi har sammen . Lykkes det hende at få disse ting frem i vores tid sammen , så ville jeg hellere end gerne komme igen og igen Jeg har det dog lidt stramt med agt kalde det "pengene værd" jeg kan meget bedre lide " Var det tiden værd" Men det er nok bare mig Redigeret 9. November, 2021 af Naboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 9. November, 2021 Thomas2500 skrev, for 49 minutter siden: Uden at have meget erfaring, kan jeg kun skrive under på at blikket man møder ved ankomst er helt afgørende! Det sætter ligesom hele stemningen for resten af mødet. Hvad så, hvis man slet ikke kan få øjenkontakt? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 19 minutter siden: Hvad så, hvis man slet ikke kan få øjenkontakt? øjne? i videoen? er der andet end flotte bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 9. November, 2021 Lonewolf skrev, for 1 minut siden: øjne? i videoen? er der andet end flotte bryster? I rest my case Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. November, 2021 Lonewolf skrev, for 12 timer siden: øjne? i videoen? er der andet end flotte bryster? Elevatorblikket Lonewolf, husk elevatorblikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 10. November, 2021 Butch skrev, for 5 timer siden: Elevatorblikket Lonewolf, husk elevatorblikket Ja, ærlig talt @Lonewolf, fra understellet til bryst og tilbage igen. Tsk, tsk, tsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 17. November, 2021 Hvad gøre et besøg pengene værd. Det spørgsmål har jeg stillet mig selv mange gange i gennem årene. Det vigtigste er at begge parter gør en indsats for at det bliver en god oplevelse. Hvis vi har skrevet sammen om jeg har kommet med et par ønsker og spurgt om påklædning og ydelser og har fået at vide at det er en aftale. Så har jeg en forventning om at aftalen overholdes. Ligesom i alle andre aftaler. Jeg møder også nyvasket og til tiden o.s.v. Det er også vigtigt at profilteksten og billederne passer rimeligt til den person jeg møder. Hvis der er for stor forskel ødelægger det lidt. Samtidigt kan jeg godt finde på at lave en aftale med en person der tænder mig, mere end det er billederne der tænder mig. Jeg booker oftest en time i godt selskab så det kan være mange ting der er afgørende. Hvis jeg har booket lang tid er det et turnoff hvis kvinden arbejder som jeg havde købt 15 minutter (roooolig nu jeg er ikke 20 år længere). Helt klart om kvinden gør en indsats for at det bliver en god oplevelse og om jeg kan mærke at hun er tilstede. Det at begge gør sig umage til gensidig glæde og som en anden skrev at man glemmer at der også er en økonomisk transaktion, som en anden skrev giver sig selv at så er man der. Det der kan gøre besøget virkelig godt kan være alt fra en lille handling fra kvinden, de strømper hun har på, et lille smil på det helt rigtige tidspunkt eller bare hvordan hendes hår krøller bag øret. DE små billeder fra en fantasi jeg går med i hovedet som lige pludselig sker i nuet uden at jeg har sagt, ønsket eller gjort noget for at det sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg