Danskeblondeemma 484 Skrevet 4. November, 2021 Corona smitten stiger - desværre. Mange er vaccinerede og rigtig mange bliver testede. Alle håber vi, at dette IKKE vil resultere i restriktioner der rammer vores “verden” Vi kan hjælpe hinanden ved, at lade os teste inden vi mødes. Så min bøn til dig …. Bliv testet inden du modtager besøg og tager på besøg. Jeg er vaccineret med hele tre stik, og bliver pt. testet tre gange om ugen. Foreviser gerne coronapas og nyeste testresultat. Håber DU vil gøre det samme Med ønske om den dejligste dag Emma 12 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 4. November, 2021 Jeg vil ihvertfald gøre mit, tak for dit opslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 4. November, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 30 minutter siden: Bliv testet inden du modtager besøg og tager på besøg hmmm. Good point. Tak fordi du gør opmærksom på det. Havde faktisk ikke overvejet det. Det gør jeg så nu. Jeg havde lullet min ind i mine 2 stik og at alt er åbnet. Men med de stigende smittetal giver det selvfølgelig god mening. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 4. November, 2021 Jeg synes det er resourcespild at blive testet 3 gange om ugen når man er vaccineret og ingen symptomer har. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 4. November, 2021 Jeg har også fået 3 stik men har nu ikke planer om test før det bliver et krav. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 5. November, 2021 People Pleaseren skrev, for 14 timer siden: Jeg synes det er resourcespild at blive testet 3 gange om ugen når man er vaccineret og ingen symptomer har. Måske for dig, men det kræver mit civile job - og de betaler også for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 5. November, 2021 pacer skrev, for 13 timer siden: Jeg har også fået 3 stik men har nu ikke planer om test før det bliver et krav. Dit valg …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 5. November, 2021 Danskeblondeemma skrev, 1 time siden: Dit valg …. Korrekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 6. November, 2021 Du har så evigt ret, Emma. I samfundet ser vi at folk længe har slækket på hygiejnen. For netop denne branche er dit forslag af stor betydning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg