Hop til indhold
Ginne

Barbara -vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/330488

Var godt liderlig hele dagen men først sent i går fik jeg en aftale med Barbara.

Billederne kan godt være hende men de må være gamle. Forstår ikke at man ohotoshopper en penis. Kunne da være lidt tilbage holdende når jeg så hendes.

Men jeg havde gættet rigtig det var ikke hendes. Havde en mere normal størrelse. Vil gætte på ca 15 cm. Men rigtig stiv var den. Men skidt jeg skulle bare hygge mig. Startede med ok tunge kys. Og efter lidt nussen blev hun aktiv som jeg havde bestilt. Gummi på hendes, ned at ligge og så satte jeg mig på den.  Så red jeg og onanerede til jeg kom ud over hende. 

Dejligt med spejl sad i rigtig højde så man kunne følge med. 

Pige 7/10

Rum 7/10

Alt i alt en ok oplevelse 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 4/11/2021 at 09:31:

https://annoncelight.dk/showad/330488

Var godt liderlig hele dagen men først sent i går fik jeg en aftale med Barbara.

Billederne kan godt være hende men de må være gamle. Forstår ikke at man ohotoshopper en penis. Kunne da være lidt tilbage holdende når jeg så hendes.

Men jeg havde gættet rigtig det var ikke hendes. Havde en mere normal størrelse. Vil gætte på ca 15 cm. Men rigtig stiv var den. Men skidt jeg skulle bare hygge mig. Startede med ok tunge kys. Og efter lidt nussen blev hun aktiv som jeg havde bestilt. Gummi på hendes, ned at ligge og så satte jeg mig på den.  Så red jeg og onanerede til jeg kom ud over hende. 

Dejligt med spejl sad i rigtig højde så man kunne følge med. 

Pige 7/10

Rum 7/10

Alt i alt en ok oplevelse 

 

 

<lyder mega spændende, hvordan med priserne ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...