Hop til indhold
Guest Babysam

Nørregade 6, Bjerringbro

Recommended Posts

Babysam skrev, den 4.11.2021 at 06:40:

Har besøgt stedet for 4-5 år siden, - nogen som ved om der stadig er liv i butikken?

Der er stadigvæk åben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle år siden jeg har været der sidst og dengang var der flere ting på menuen, men ikke med "mutter".

Fra andre beretninger tidligere har jeg noteret, at der nogle gange i weekender var lidt flere ting på hylderne, men igen, det er lang tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo på ingen måder en "skummel" kælderindgang, men en helt almindelig butiksindgang, så jeg tænker ikke, at der er grund til dårlig samvittighed. Jeg er ikke bevidst om andre indgange og hvis det er samme mutter som dengang jeg var der, så er det heller ikke hende, der tilbyder noget sjovt. Hvis man er heldig kan hun lade sig afløse lidt hen i seansen og så komme tilbage igen, når "der er faldet ro på":D Dette er skrevet ud fra en hverdagsbetragtning. På et tidspunkt var der rygter om et udvidet menu-kort i weekender, men her har jeg ingen erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...