Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre.

Et lille skriv om min oplevelse.

Normalt er Amy ikke en jeg ville kigge efter ang. GP'er. Jeg kan lide dem med lidt mere på kroppen ;) 

Når det er sagt, så må jeg til at overveje mine valg. 
Sikke en godte der mødte mig i døren. :wub:
Jeg er før kommet i problemer ved at  verificerer nogle billeder som viste sig "Kun" at være ekstremt vellignende. Så det vil jeg holde mig fra.
Men lad mig sige, hvis det ikke er hende på billedet, så skal hun have en præmie for at finde nogle der ligner så meget. ;) 

Jeg tager stort set altid kun 15min første gang, og denne gang ingen undtagelse. 
Men gentagelse er helt sikkert på programmet.
Hun var sprød som vor herre nu kan skabe hende, og personligheden var ramt lige i røven :rolleyes:
Alt i alt en fantastisk oplevelse rigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
theman7364 skrev, for 6 timer siden:

Er der andre der har besøgt hende :) ?? altid godt med lidt flere anmeldelser

Jeps måtte lige en tur forbi i dag efter at have læst denne her. Jeg mener ikke billederne er af hende men vellignende er de - hun er bestemt et lækkert nips, stram og velplejet uden nogen for for overvægtige elementer og heller ikke skinny. Sund og dejlig pige. Jeg tog også kun en 15 minutters tur og der var der ikke noget at brokke sig over og hun kunne fint tåle jeg stødte i bund og fyldte hende helt ud, faktisk hviskede hun det var dejligt da jeg begyndte på det og så blev det intens ;) men nok om det ….

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi og kan kun stemme i: Det er ikke hende på billederne, og det er fint for mig, der synes den anvendte model er for spinkel.

Den rigtige Amy er derimod rigtigt godt skåret med flad mave, flotte faste ben og balder. God teint og lækker hud og rigtigt kønt ansigt også. Hun mindede mig faktisk en del om Lille Blondine, der også før har været på samme adresse - men Amy er lidt mindre, mere fit og har silikonebryster. Ikke overdrevet store, men lidt hårde, og pæne, men ikke de bedste jeg har set. Selve hendes mis fortjener også et par ord med på vejen, for den er lækker: Ikke sådan en indadvendt tynd spalte, men en dejlig kødfuld mundfuld. 

Samme søde tilgang til herrebesøg som Lille Blondine havde hun også, så vi kom igennem nogle forskellige stillinger og det endte som det skulle. Rigtigt op at flyve kom jeg dog ikke, for hun var ikke rigtigt aktivt med i legen, synes jeg. Så heldig var jeg i hvert fald ikke. Til gengæld synes jeg hun er mere lækker end hende på billederne. 

Hun bliver vist tre-fire dage længere i Vejle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...