Hop til indhold
nocluenewguy

Hvad betyder "party" hos gp?

Recommended Posts

Hej Alle

jeg er helt ny i gamet og prøver stadig at finde hoved og hale i de mange forkortelser og betegnelser som bruges inden for denne verden.

I den forbindelse er jeg stødt på at nogle gp´er tilbyder "party" under deres services...nogen der kan fortælle mig hvad dette normalt dækker over/har nogle erfaringer med dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
nocluenewguy skrev, for 36 minutter siden:

Hej Alle

jeg er helt ny i gamet og prøver stadig at finde hoved og hale i de mange forkortelser og betegnelser som bruges inden for denne verden.

I den forbindelse er jeg stødt på at nogle gp´er tilbyder "party" under deres services...nogen der kan fortælle mig hvad dette normalt dækker over/har nogle erfaringer med dette?

Sang og dans :lol:

Nej jeg ved det ikke med sikkerhed, men man kan også støde på annoncer, hvor der er mulighed for white party, og det er nok noget til næsen, så måske er party noget i samme retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nocluenewguy skrev, for 4 timer siden:

Hej Alle

Jeg kan anbefale dig et engelskkursus på vinterens aftenskole, for alle begreber er efterhånden engelske, og når de så oven i købet forkortes, bliver de et problem for os sprogspassere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

Der har været en del tråde om " party " her er en af dem.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/135172-had-betyder-party-girl-i-annoncer/

tak for svar, prøvede selv at søge men fandt ikkenoget. Ser dog ud til at der hersker en del tvivl om begrebet også i tråden der. Men de fleste lader vel til at mene det har noget med druk/stoffer at gøre, også selvom der står party og ikke "white party" right?

Mesterjacob skrev, for 25 minutter siden:

Jeg kan anbefale dig et engelskkursus på vinterens aftenskole, for alle begreber er efterhånden engelske, og når de så oven i købet forkortes, bliver de et problem for os sprogspassere.

Haha, tak. Jeg har nu ikke noget problem med at forstå engelsk generelt, er mere hvad begreberne betyder i den her kontekst :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...