Hop til indhold
Guest Lasselas

Cimmie Helsingør

Recommended Posts

Guest Kammerherre
Lasselas skrev, for 18 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/295043

Cimmie tilbyder tilsyneladende både det ene og det andet.

Er der nogen, der har erfaringer med hendes dominerende side.

Jeg er fristet.

Jeg har mødt hende hos Hvidovrepigerne for år tilbage, hendes service er fin nok, for både det ene og det andet, billedener er stærkt forskønnet men de er ægte .hendes udseende tændte mig helt af og ikke en jeg ville besøge igen om jeg så fik det gratis., 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle år siden i Buddinge. Jeg synes hun var en pæn og sexet moden kvinde. Jeg fik blid dominans og bondage og  det var hun rigtig god til og læste mig virkelig godt, så jeg forlod hende med et stort smil. Hun har en naturlig dominant udstråling, der på een eller anden måde får det til at føles helt naturligt og ægte at underkaste sig hendes lyster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
lidenskabogvarme skrev, for 47 minutter siden:

Jeg besøgte hende for nogle år siden i Buddinge. Jeg synes hun var en pæn og sexet moden kvinde. Jeg fik blid dominans og bondage og  det var hun rigtig god til og læste mig virkelig godt, så jeg forlod hende med et stort smil. Hun har en naturlig dominant udstråling, der på een eller anden måde får det til at føles helt naturligt og ægte at underkaste sig hendes lyster

Havde hun fx nogle gode klemmer til vorterne; altså ikke tøjklemmer, men nogle der er beregnet til fræk leg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...