Hop til indhold
kortehansen

Sascha Safira fra Seduction Girls

Recommended Posts

Jeg må indrømme at jeg ikke er den mest velbevandret i glædespige verden. Faktisk er det kun blevet til en håndfuld besøg. Men to af dem har været hos Sascha fra Seduction Girls og det bliver nok også til flere besøg må jeg indrømme :P .

Første gang jeg besøgte Sascha var Caroline også på vagt og jeg kunne ikke beslutte mig så jeg aftalte med telefondamen hvilken tid jeg ville komme forbi til en halv time og sagde at så var det op til pigerne. Det kunne jo være der var en anden som ville besøg en bestemt af dem, og det ville jeg ikke stå i vejen for. Jeg ankom et par min og parkerede lidt nede af gaden, selv om der var plads lige over for huset på den anden side af gaden. Ringede på, og blev lukket en af en dame som venligt viste mig en i et værelse og sagde at det var Sascha som ville komme ind om lidt hvis det stadig var fint med mig - Det var det!

Gik et par minutter hvor jeg lige fik læst op på glædespige etiquette mens jeg ventede. Sascha kom ind, og straks kunne jeg mærke at blodet var på vej ned til min andet hoved. Fik et klem og snakkede kort, jeg afleverede nogle gryn og fik at vide jeg skulle smide tøjet mens hun forsvandt med pengene. Der gik ikke længe før hun var tilbage og op på sengen med mig, jeg var halv hård fra start så på med regnfrakken og så blev der slikket. Det gjorde hun ganske godt, god øjnekontakt og hun sendte nogle gode frække blikke mens hun var i gang. Som jeg lå havde jeg også fri adgang kærtegne hendes mildest talt fantastiske røv. Efter lidt tid satte Sascha sig op på mig og begyndte at ride der ud af. Hun har nogle dejlige bryster, og en veltrænet mave hvilket jeg nød at føle på mens det gik der ud ad. Et stort plus for mig er at hun ikke var bleg for at kysse. Jeg havde ikke spurgt om det hun lænede sig blot frem og tog initiativet. Jeg måtte dog afbryde rideturen da jeg kunne mærke at trykket snart ville blive lettet. Efter et tur forbi en stilling (som jeg ikke lige kender navnet på), måtte jeg have hende i doggy. Jeg vidste det nok ikke var det klogeste hvis jeg ville trække klimaks ud, men samtidigt så kunne jeg ikke gå derfra uden at have gjort det. Ganske rigtigt efter alt for kort tid (det er vel altid for kort tid når man nyder så fantastisk en udsigt) så blev trykket lettet. Lidt rengøring af sjoveren og så var det ud af døren. Det var lidt ærgerligt at det skulle gå så hurtigt med at komme ud af døren, der var stadig mindst 10 min af min tid tilbage, men det var det der blev lagt op til.

Jeg har sidenhen været på besøg hos Sascha igen. Ikke underligt havde hun ikke fysisk ændret sig siden det første besøg et par uger for inden. Blev taget pænt imod også anden gang nu med kys inden afregning. Sexen var om noget endnu bedre, omend alt for hurtigt overstået (pga hvor hurtigt jeg kom) og endnu engang (desværre) virkede det som om at jeg gerne måtte få tøj på relativt hurtig bagefter, der blev i hvertfald ikke lagt op til noget nusseri efter jeg var kommet. Ikke at Sascha var sur eller stod og pegede på døren. Tvært imod blev jeg begge gange fulgt ud og kysset farvel.

Som jeg sidder og skriver det her kan jeg sagtens mærke at det er godt for min bankkonto at Sascha ikke er på vagt lige nu, for ellers ville jeg være på vej til Rødovre så snart jeg har postet det her. Næste gang tror jeg bare jeg vil spørge lidt til muligheden for at bare ligge at hygge bagefter hvis at jeg skulle komme hurtigt (og det sker nok hvis jeg hopper på hende bagfra), for det kan jo sagtens have været mig der har læst stemning forkert. En ting er sikkert: der bliver en næste gang med Sascha.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...