Ledelsen 807 Skrevet 3. November, 2021 KAMMERATER (Det er da valgkamp) En skøn oplevelse! Jeg besøgte i mandags suttemesteren i Mørkhøj tæt på et andet kendt sted. Blev fristet af at man kunne få alt for 900 kr, og efter at Emily ikke er i landet p.t, og jeg havde lyst til anal sex faldt valget på hende her. Havde bestilt 30 min kl 14 30 og ankom præcist og ventede og ventede og ventede til kl blev 15.00 før jeg fik det rigtige husnummer- overvejede kort at skride, men blev og efter lidt søgning fandt jeg den rigtige dør. Hun skriver hun er 47 i annoncen som kun kommer på annonce light når hun har lyst, og alderen passer nogenlunde- hendes ansigt tyder på ældre og krop på yngre så det passer sgu meget godt. Kom ind og smed tøjet og fik 2 våd servietter til at tørre den hellige af med. Det startede med at vi stod og tungekyssede efter fulgt at et skønt og vådt bj, stående med masser af øjenkontakt og en lille smule facefuck. Smed hende op på madrassen og gik ned på hende indtil hun lå og krampede og madrassen var våd efter hun havde sprøjtet et par gange. Suttede den hård igen også på med kondom. Først missionær og doggy i fissen, også doggy og en stilling jeg ikke hvad hedder i røven - hun havde begge ben oppe omkring ørene - kondomet af og aflevere ladningen i munden på hende og stoppede først til jeg var helt færdig. Våd servietter, lidt smallltalk og mig ude af døren igen en dejlig omgang rigere. Alt i at en dejlig oplevelse med en moden kvinde der virkelig kan tage imod uden kvaler og virker til at hun nyder det hun laver, og kun er på når hun selv vil og har kun et par få antal kunder pr gang. Efter jeg kom hjem, kom jeg til at tænke på om det var hende der kaldte sig "den lille røde" i Islev - uanset hvad så var det en skøn oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 278 Skrevet 3. November, 2021 hvad med et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Like p 2061 Skrevet 3. November, 2021 (edited) Har du et link til skønheden Redigeret 3. November, 2021 af Like p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 3. November, 2021 Ledelsen skrev, for 9 minutter siden: KAMMERATER (Det er da valgkamp) En skøn oplevelse! Jeg besøgte i mandags suttemesteren i Mørkhøj tæt på et andet kendt sted. Blev fristet af at man kunne få alt for 900 kr, og efter at Emily ikke er i landet p.t, og jeg havde lyst til anal sex faldt valget på hende her. Havde bestilt 30 min kl 14 30 og ankom præcist og ventede og ventede og ventede til kl blev 15.00 før jeg fik det rigtige husnummer- overvejede kort at skride, men blev og efter lidt søgning fandt jeg den rigtige dør. Hun skriver hun er 47 i annoncen som kun kommer på annonce light når hun har lyst, og alderen passer nogenlunde- hendes ansigt tyder på ældre og krop på yngre så det passer sgu meget godt. Kom ind og smed tøjet og fik 2 våd servietter til at tørre den hellige af med. Det startede med at vi stod og tungekyssede efter fulgt at et skønt og vådt bj, stående med masser af øjenkontakt og en lille smule facefuck. Smed hende op på madrassen og gik ned på hende indtil hun lå og krampede og madrassen var våd efter hun havde sprøjtet et par gange. Suttede den hård igen også på med kondom. Først missionær og doggy i fissen, også doggy og en stilling jeg ikke hvad hedder i røven - hun havde begge ben oppe omkring ørene - kondomet af og aflevere ladningen i munden på hende og stoppede først til jeg var helt færdig. Våd servietter, lidt smallltalk og mig ude af døren igen en dejlig omgang rigere. Alt i at en dejlig oplevelse med en moden kvinde der virkelig kan tage imod uden kvaler og virker til at hun nyder det hun laver, og kun er på når hun selv vil og har kun et par få antal kunder pr gang. Efter jeg kom hjem, kom jeg til at tænke på om det var hende der kaldte sig "den lille røde" i Islev - uanset hvad så var det en skøn oplevelse Hun giver en fornuftig tur, og hendes “blæs” er ikke at kimse af, intet går til spilde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 3. November, 2021 Annoncen er åbenbart ikke aktiv lige nu: https://annoncelight.dk/profile/Suttemesteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 991 Skrevet 3. November, 2021 Det kunne godt lyde som den lille røde…. Synes bare at huske det var lidt dyrere… Nu skriver du at det var i mørkhøj, det var ikke nærmere Islev? Er det et diskret sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TysTys 50 Skrevet 3. November, 2021 Ledelsen skrev, for 3 timer siden: efter at Emily ikke er i landet p.t Hun er tilbage. Emilly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 3. November, 2021 Kubrick skrev, for 5 timer siden: Det kunne godt lyde som den lille røde…. Synes bare at huske det var lidt dyrere… Nu skriver du at det var i mørkhøj, det var ikke nærmere Islev? Er det et diskret sted? Du har ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 807 Skrevet 4. November, 2021 Kubrick skrev, for 8 timer siden: Det kunne godt lyde som den lille røde…. Synes bare at huske det var lidt dyrere… Nu skriver du at det var i mørkhøj, det var ikke nærmere Islev? Er det et diskret sted? Det var på mørkhøj bygade og ikke lettere diskret da der ligger en forretning og massage butik i samme opgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 807 Skrevet 4. November, 2021 TysTys skrev, for 8 timer siden: Hun er tilbage. Emilly Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg