Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/271749

Fulgte jeres råd og fik en tid her til aften for at finde ud af hvad jeg er gået glip af i længere tid. De råd har nu efterladt mig med et smil på læben. 

1 t med owo, kys og cob. Bad før og efter. 

Kontakt og dialog meget nem og overholdte aftale. 

Alessia er lækker og dejlig for en stor fyr som mig at føle sig i kontrol. Normaltvis går jeg efter højere piger men Alessia er virkelig godt skåret og lækker. Lækker at kigge op på mens jeg slikkede hende og god øjenkontakt hele vejen igennem også under sex. Har behov for at der er god kontakt for at jeg kan være i det. Og enten er hun mester i skuespil, jeg let at narre eller noget andet men fornemmelsen af noget ægte var der og det var superfedt. Jeg er glad. 

Timen forsvandt alt alt for hurtigt og afslutningsbad. Ud af døren og ned til sin ulovligt parkerede bil.. Bemærk Aarhus C er svær om aftenen hvis man går efter gadeparkering så phus er nok at foretrække. 

Bottomline Alessia kan anbefales. Kommer meget gerne igen hvis hun inviterer... :biggrin:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg skulle have besøgt hende i torsdags, men hun havde det ikke særlig godt den dag så vores møde blev aflyst , men det kan jo desværre ske så jeg er på ingen måder sur. Jeg håber hun er i Aarhus eller ihvertfald eller kommer  igen en anden god gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
TankTop skrev, Lige nu:

Jeg slog til da jeg tilfældigvis så hun opdaterede sin annonce på annoncelight i går eftermiddags 

Jeg har ikke pengene til et besøg nu (mange regninger skulle betales) jeg besøgte dog en anden i torsdags da aftalen mig og alessia blev aflyst. Men jeg vil skam gerne besøge hende når pengene er til det igen. Det afhænger jo selvfølgelig også af at hun stadig er i Aarhus til til den tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Lange skrev, Lige nu:

Alessia rejser ikke rundt. Hun er fast i Århus. Hun er rigtig sød og lækker.

Der var jeg heldig så :D jeg har også lige skrevet med hende for nogle timer siden, så når pengene er der så besøger jeg hende. Det bliver jeg nød til har læst mange gode anmeldelser af hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 18 timer siden:

Alessia rejser ikke rundt. Hun er fast i Århus. Hun er rigtig sød og lækker.

Ja, hun har efterhånden været her et par år. Jeg har besøgt hende en håndfuld gange, altid i topform, rigtig smuk og god at sexe med.

Rart vi har de piger der leverer og ikke "just few days" "last chance"... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig. Og kan tydeligt mærke på een som hende at det er hendes egne præmisser og man ik er nr 10 på dagen. Hun får det i al fald til at virke som det ikke er og det har bestemt værdi. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Betelgeuse1965 skrev, for 1 minut siden:

Tak ,30 min ? 45 min + sf , + kys . 

Årh Der ved jeg ikke så meget, ved kun hvad prisen er for en time + GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg
TankTop skrev, den 2.11.2021 at 22:55:

https://annoncelight.dk/showad/271749

Fulgte jeres råd og fik en tid her til aften for at finde ud af hvad jeg er gået glip af i længere tid. De råd har nu efterladt mig med et smil på læben. 

1 t med owo, kys og cob. Bad før og efter. 

Kontakt og dialog meget nem og overholdte aftale. 

Alessia er lækker og dejlig for en stor fyr som mig at føle sig i kontrol. Normaltvis går jeg efter højere piger men Alessia er virkelig godt skåret og lækker. Lækker at kigge op på mens jeg slikkede hende og god øjenkontakt hele vejen igennem også under sex. Har behov for at der er god kontakt for at jeg kan være i det. Og enten er hun mester i skuespil, jeg let at narre eller noget andet men fornemmelsen af noget ægte var der og det var superfedt. Jeg er glad. 

Timen forsvandt alt alt for hurtigt og afslutningsbad. Ud af døren og ned til sin ulovligt parkerede bil.. Bemærk Aarhus C er svær om aftenen hvis man går efter gadeparkering så phus er nok at foretrække. 

Bottomline Alessia kan anbefales. Kommer meget gerne igen hvis hun inviterer... :biggrin:

 

 

Jeg er helt enig med dig. Jeg har besøgt Alessia 3 gange, og hun simpelthen for lækker. Hun er typen, jeg vender mig om på gaden efter. Og det hun gør, føler jeg ikke er skuespil. Hvis det er skuespil, så er det stadigvæk ægte nok for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
alessiaårhus skrev, den 8.11.2021 at 17:10:

Hello Betelgeuse. :-*
For more informations about my service and price please text or call me on my phone number. :)
 

Ps. Thank you, guys for all the nice words!:wub:
Kiss you all!<3

I did send 2 Tims sms , but no answer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...