Hop til indhold
lillekim

nogle som har været forbi denne kvinder

Recommended Posts

ja jeg kender hende meget godt jeg går til hende meget ofte hun er en meget smuk pige, der er opmærksom på alle detaljer hun er passet på høj blondine med nogle store og naturlige bryster jeg kan virkelig godt lide hende hun er super Jeg skriver til en anden konto, fordi jeg ikke ved, hvordan jeg skal indtaste den gamle Jeg håber du bliver i viborg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Hun er anmeldt her før, ikke så godt oplevelser  Søge på Jasmine , eller yasmina. Hun har været i Viborg før.

Redigeret af Betelgeuse1965

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
  stort hoved skrev, den 2.11.2021 at 19:09:

ja jeg kender hende meget godt jeg går til hende meget ofte hun er en meget smuk pige, der er opmærksom på alle detaljer hun er passet på høj blondine med nogle store og naturlige bryster jeg kan virkelig godt lide hende hun er super Jeg skriver til en anden konto, fordi jeg ikke ved, hvordan jeg skal indtaste den gamle Jeg håber du bliver i viborg 

Grunden til at du ikke kan bruge dit gamle brugernavn Jash kan jeg godt svare på. Du er smidt ud for at lave falsk anmeldelse af pigen som denne tråd handler om.  Jasmine er også smidt ud. Og det bliver denne bruger også 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun svaret mig igår og jeg forklaret hende hun er ameldt her under det navn og hun tag sig sammen, det sku ikke cool, pinligt for hende at så lave en profil for spil dum her inde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Giftmand!

Jeg har været forbi.. billederne er bedre end virkeligheden.. men hun giver et godt bj. Og ellers god sex men så er det heller ikke mere end det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...