Hop til indhold

nogle som har været forbi denne kvinder

Featured Replies

Skrevet

ja jeg kender hende meget godt jeg går til hende meget ofte hun er en meget smuk pige, der er opmærksom på alle detaljer hun er passet på høj blondine med nogle store og naturlige bryster jeg kan virkelig godt lide hende hun er super Jeg skriver til en anden konto, fordi jeg ikke ved, hvordan jeg skal indtaste den gamle Jeg håber du bliver i viborg 

Skrevet

Hun er anmeldt her før, ikke så godt oplevelser  Søge på Jasmine , eller yasmina. Hun har været i Viborg før.

Redigeret af Betelgeuse1965

Skrevet
stort hoved skrev, for 16 timer siden:

ja jeg kender hende meget godt jeg går til hende meget ofte hun er en meget smuk pige, der er opmærksom på alle detaljer hun er passet på høj blondine med nogle store og naturlige bryster jeg kan virkelig godt lide hende hun er super Jeg skriver til en anden konto, fordi jeg ikke ved, hvordan jeg skal indtaste den gamle Jeg håber du bliver i viborg 

Grunden til at du ikke kan bruge dit gamle brugernavn Jash kan jeg godt svare på. Du er smidt ud for at lave falsk anmeldelse af pigen som denne tråd handler om.  Jasmine er også smidt ud. Og det bliver denne bruger også 

Keeper

Skrevet
  • Author

hun svaret mig igår og jeg forklaret hende hun er ameldt her under det navn og hun tag sig sammen, det sku ikke cool, pinligt for hende at så lave en profil for spil dum her inde 

Skrevet

Jeg har været forbi.. billederne er bedre end virkeligheden.. men hun giver et godt bj. Og ellers god sex men så er det heller ikke mere end det.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.