Hop til indhold
DejligM

Riga, Letland oplevelser

Recommended Posts

For et stykke tid siden var jeg en tur i Riga og havde forberedt mig lidt hjemmefra.
Planen var at have et par frække oplevelser med hjem, men det blev desværre kun til en enkelt.

Jeg havde skrevet med en pige fra Riga, som jeg havde fundet på Sugardaters.com (har lovet ikke at dele hvem hun er).
Hun var en sød ung pige på 21 år, der ikke havde prøvet det før og vi skrev lidt frem og tilbage.

Aftalen blev, at hun skulle have 200€ for et par frække timer på hotellet og dagen før fik jeg en besked om at hun havde fået hendes mens, men hun foreslog at jeg i stedet kunne kneppe hende i røven, så det blev aftalen.
Da hun kom, var det den yndigste lækre pige, med super smil, stille og rolig, men nervøs.
Vi startede med et par glas vin og hun slappede lidt mere af og efter en times snak, hvor jeg bl.a. fandt ud af at jeg betalte næsten en halv måneds husleje, så smuttede hun en tur på badeværelset og gjorde sig klar.
Retur kom den lækreste ungpige krop indpakket i lækkert lingeri,

Det var en yderst fræk oplevelse og hun kyssede fantastisk og var meget ivrig og slikkede både kugler og pik længe og frækt og jeg fik lov til at kneppe den frækkest lækre røv.

På nedenstående link kan I finde andre piger, hvor jeg skrev med et par stykker, men tiden var desværre ikke til endnu et møde.
Brug Chrome og vælg latvia som sprog og du får oversat siden.

https://www.gribu.lv/

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...