Hop til indhold
PeterN

Skønne Kira Bloom - en symfoni af sanseindtryk!

Recommended Posts

Kære alle,

som I måske har regnet ud er jeg mere flittig end vanlig når det gælder besøg hos de skønne tøser som gæster vort land for tiden!!!

Og derfor vil der også oftere - end vanlig - være anledning til at give et tip, særlig når der er tale om en skøn debuterende pige som Kira Bloom ;-) 

Det praktiske var let klaret: Aftalen om ønsket tidspunkt mandag morgen, blev truffet pr sms søndag aften, hvor jeg også fik adresse. Og Kira skrev slev til mig lidt over en time inden, for at høre om jeg var klar. Det er hvad jeg vil kalde et positivt udgangspunkt for et dejligt møde!

Kira befinder sig i en velindrettet moderne lejlighed på Bryggen. Men hun er faktisk så skøn og naturligt nærværende at lokation og indretning ikke ville være afgørende. Hun møder mig i døren med kys og åbne arme og en naturlig positiv udstråling. Og da jeg var i bad satte hun sig med spredte ben på bordet i badeværelset legende med sig selv. Jeg tror faktisk hun hyggede sig med at se mig i badet, med en allerede meget begejstret rumsterstang mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Jeg skal lige sige at det er Kira på billederne, og hun er en naturlig pige med subtilt erotisk afrundet fylde, så meget velproprotioneret!

Ja og en time med hende...... Vi nåede ikke engang til soveværelset..... Jeg har jo nævnt at lokationen ikke var afgørende, men når det nu er en klassisk-moderne brygge lejlighed........ Så blev akten gennemført i stuearealet på sofaen...... Mange muligheder hahahaha det var lige til vixen.com hahahahaha mmmmmmmmmmmmmmm

Og jeg har ikke noget imod at persiennerne IKKE var hermetisk tillukkede...... Mig stående foran vinduet og hende på knæ med intest superfransk, og hun daskede spontant rumsterstangen mod brystpartiet..... Tænk hvad man ikke får lov til at opleve...... Og mig på knæ foran sofaen i en fræk missionærstilling.... Og hun var med hele vejen til skøn afslutning (var det @ppd som nævnte rullende orgasme i en tidligere tråd ?): Kira bloom på knæ foran vinduet, og med den bagdel var en sund intens udlagning af lummersovs fra de hårdtspændte efterårsløg uundgåelig!!!! mmmmmmmmm mm m mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kira Bloom: skøn ung østeuropæisk ung dame, som har både hovedet (taler perfekt engelsk) og hjertet på rette sted. Og det smil og de dådyr øjne .... meget farlig !!! :wub:

De varmeste anbefalinger herfra, tror hun er her til en fredag lørdag stykker!

Forsat go' dag!

KH PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, for 22 minutter siden:

hun er en naturlig pige med subtilt erotisk afrundet fylde

Tak for en super god anmeldelse og et specielt stort kompliment for ovenstående poetiske og erotiske beskrivende sætning. Det virker altid inspirerende på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan Kira ikke få permanent ophold her i Københavnsområdet?

Det er en stor skam at så smuk en pige forlader landet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, den 2.11.2021 at 09:23:

Kære alle,

som I måske har regnet ud er jeg mere flittig end vanlig når det gælder besøg hos de skønne tøser som gæster vort land for tiden!!!

Og derfor vil der også oftere - end vanlig - være anledning til at give et tip, særlig når der er tale om en skøn debuterende pige som Kira Bloom ;-) 

Det praktiske var let klaret: Aftalen om ønsket tidspunkt mandag morgen, blev truffet pr sms søndag aften, hvor jeg også fik adresse. Og Kira skrev slev til mig lidt over en time inden, for at høre om jeg var klar. Det er hvad jeg vil kalde et positivt udgangspunkt for et dejligt møde!

Kira befinder sig i en velindrettet moderne lejlighed på Bryggen. Men hun er faktisk så skøn og naturligt nærværende at lokation og indretning ikke ville være afgørende. Hun møder mig i døren med kys og åbne arme og en naturlig positiv udstråling. Og da jeg var i bad satte hun sig med spredte ben på bordet i badeværelset legende med sig selv. Jeg tror faktisk hun hyggede sig med at se mig i badet, med en allerede meget begejstret rumsterstang mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Jeg skal lige sige at det er Kira på billederne, og hun er en naturlig pige med subtilt erotisk afrundet fylde, så meget velproprotioneret!

Ja og en time med hende...... Vi nåede ikke engang til soveværelset..... Jeg har jo nævnt at lokationen ikke var afgørende, men når det nu er en klassisk-moderne brygge lejlighed........ Så blev akten gennemført i stuearealet på sofaen...... Mange muligheder hahahaha det var lige til vixen.com hahahahaha mmmmmmmmmmmmmmm

Og jeg har ikke noget imod at persiennerne IKKE var hermetisk tillukkede...... Mig stående foran vinduet og hende på knæ med intest superfransk, og hun daskede spontant rumsterstangen mod brystpartiet..... Tænk hvad man ikke får lov til at opleve...... Og mig på knæ foran sofaen i en fræk missionærstilling.... Og hun var med hele vejen til skøn afslutning (var det @ppd som nævnte rullende orgasme i en tidligere tråd ?): Kira bloom på knæ foran vinduet, og med den bagdel var en sund intens udlagning af lummersovs fra de hårdtspændte efterårsløg uundgåelig!!!! mmmmmmmmm mm m mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kira Bloom: skøn ung østeuropæisk ung dame, som har både hovedet (taler perfekt engelsk) og hjertet på rette sted. Og det smil og de dådyr øjne .... meget farlig !!! :wub:

De varmeste anbefalinger herfra, tror hun er her til en fredag lørdag stykker!

Forsat go' dag!

KH PeterN

Du lever det gode liv, bror…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist ikke kun de dådyr øjne der kan få en til at smelte fuldstændig hold da op en krop og et par forlygter wauw. 
Glæder mig hun var det hele værd 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle,

som de fleste nok har opfattet er søde smukke Kira tilbage :wub:

Jeg var forbi i går formiddags, og ja bestemt både pengene og en frisk cykeltur værd (selvom det ikke var den smukkeste vinterformiddag ... men det blev det)

Ja og Kira er i topform, og brillierede med lækkert blowjob i stue / køkkenafdelingen med hende på knæ og mig stående, nydende et glas hvidvin mmmmmmmmmmmmmmmmm

Som jeg har forstået det forlader hun os omkring ca. 12. januar!

Forsat go' søndag!

KH PN

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, for 10 minutter siden:

..brillierede med lækkert blowjob i stue / køkkenafdelingen med hende på knæ og mig stående, nydende et glas hvidvin mmmmmmmmmmmmmmmmm

:lol:.

Fantastisk, PeterN.

Står og nipper på fine dråber og betragter farven i glasset mens du med ryggen mod køkkenbordet, mens får en god sutter af en smuk ung teenager.

Dét må være livet! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK opdatering herfra ;-)

Hed date med skønne Kira, som nu er på Østerbro og som vanligt eksklusive omgivelser, omkring middag i dag !!!!

Kira er i topform, og det var et stimulerende, inspirerende møde på alle planer!

@Kira.Bloom TAK!!!!

Forsat go' dag derude!

KH PN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg overvejer at omskole mig selv fra hårdt pumpede og græskmodtagende latinaer til naboens, lækre erotisk buttede datter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iceman skrev, for 10 timer siden:

Kira is back again in dk - located at Østerbro…. 

Har du et link til hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...