Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er efter sigende en rigtig dejlig pige, som giver god sex.

Jeg må dog indrømme, at jeg stadig har første gang til gode hos hende. Men jeg har tænkt mig at råde bod på det her inden længe .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med Jer guys 

Viktoria er en af de kvinder, jeg arbejder med, og kan sige god for, at hun er fræk, god til sex med et frisk smil på læben, og ikke mindst er hendes billeder ægte. Snart en sjældenhed åbenbart. Men igen. En god oplevelse kræver at begge vil deltage og at kemien er tilstede. Dercskal som sagt være to til tango :biggrin:
knus Samantha 

Redigeret af Samanthawild

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for alle svarene.jeg vil lige høre om du Samanthawild har du et link for  vil jeg gerne møde dig .hvis jeg forstod det rigtig så er du også massagepige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbuk50 skrev, for 16 timer siden:

Tak for alle svarene.jeg vil lige høre om du Samanthawild har du et link for  vil jeg gerne møde dig .hvis jeg forstod det rigtig så er du også massagepige.

Kontakt mig via pm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for tre uger siden. Hun var vildt sød, easy going og fræk at tale med. Vi snavede hurtigt og jeg kunne tydeligt smage at hun er ryger - det havde været rart at vide.

Hun vil helst kneppe uden, men jeg valgte at ordne hende med. En flot og inviterende fisse, som jeg trængte op i med stor velbehag efter et veludført blowjob.

Heldigvis var der fri orgasme, så dem fik hun nogle stykker af - det var som om hendes fisse sugede dem ud af mig.

Hun virkede ægte liderlig og ville snave en del både under og efter sex.

God oplevelse - noter røgsmag. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...