Hop til indhold
Listige Svend

Lua er tilbage i Roskilde

Recommended Posts

Så er Lua tilbage tæt på Roskilde.

Hold da op for et dejligt gensyn :x

Lua var lige kommet på plads med indkøb i det lokale supermarked, og et friskt setup i værelset  

Jeg er voldsomt forelsket i denne dejlige pige - det er jo som bekendt dyrt, men jeg er squ ligeglad, for hun gør mig så glad i låget ;)

Super GFE - selvfølgelig er der sex involveret, men nyder lige så meget bare at være i hendes selskab - før, under og efter akten. 
Kan klart anbefales - vil helst ikke dele hende, men kan jo desværre kke forvente at have hende for mig selv. 
Vi har lovet hinanden at vi snart skal ses igen. 
Annoncen er snart på plads - synes slet ikke billederne (som ikke er på hendes ferie-annonce) er hende værdige - Jeg synes hun er væsentlig flottere IRL. 
Gør jer selv en tjeneste og besøg hende :wub::wink:

Den fulde annonce er vist lige på trapperne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Listige Svend skrev, for 5 minutter siden:

Så er Lua tilbage tæt på Roskilde.

Hold da op for et dejligt gensyn :x

Lua var lige kommet på plads med indkøb i det lokale supermarked, og et friskt setup i værelset  

Jeg er voldsomt forelsket i denne dejlige pige - det er jo som bekendt dyrt, men jeg er squ ligeglad, for hun gør mig så glad i låget ;)

Super GFE - selvfølgelig er der sex involveret, men nyder lige så meget bare at være i hendes selskab - før, under og efter akten. 
Kan klart anbefales - vil helst ikke dele hende, men kan jo desværre kke forvente at have hende for mig selv. 
Vi har lovet hinanden at vi snart skal ses igen. 
Annoncen er snart på plads - synes slet ikke billederne (som ikke er på hendes ferie-annonce) er hende værdige - Jeg synes hun er væsentlig flottere IRL. 
Gør jer selv en tjeneste og besøg hende :wub::wink:

Den fulde annonce er vist lige på trapperne 

Hej Listige Svend,

Jeg forstår dig godt. Og så har jeg endda ikke besøgt Lua endnu. Hun ser virkelig sød og pikant fræk ud.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listige Svend skrev, for 20 minutter siden:

Jaaaaaaa, den skønneste er tilbage, hvis man har mødt hende er det fuldstændigt umuligt ikke at være totalt forelsket <3:wub: Og læg mærke til at det er muligt at betale med Euro, endda med lidt rabat, man skulle tro hun ville have sat prisen op og ikke ned :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skønt at læse alle se skønne anmeldelser af denne smukke kvinde. Må se at få taget mig sammen til en Roskilde tur. Flotte babser, er de øko eller? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheEagle skrev, for 15 minutter siden:

Skønt at læse alle se skønne anmeldelser af denne smukke kvinde. Må se at få taget mig sammen til en Roskilde tur. Flotte babser, er de øko eller? 

Niks, der er silikone i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheEagle skrev, den 2.11.2021 at 09:38:

Øv, så står jeg ikke af i Roskilde i denne omgang :wink:

Når hun kommer tilbage i februar, så er det væk og back to nature :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 4 timer siden:

Sidst hun var på Roskilde egnen stod der Gevninge i annoncen, er det stadig der ? Eller har hun skiftet lokation ?

Gevninge....og Hvidovre fra februar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...