Hop til indhold

Saductive Milana

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/329683

Tænker at nogen måske har været under Milena/Milanas kyndige hænder - mener hun var i Aarhus inden hun nu er landet i Kolding - 

Håber nogen har tid og lyst til at beskrive kvinden, tantra oplevelsen, og om hendes tantra indeholder gensidig berøring ?

På forhånd tak.

Mvh Liste

• 1 year later...
Skrevet

Fik du besøgt hende? Hun er i Aarhus kan jeg se og er lidt fristet . Men der mangler lidt i annoncen fx priser. Og så vil jeg gerne høre fra andre om oplevelsen og på trods af flere efterlysninger fra dig kan jeg ikke se der er svar...

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har lige set hendes annonce igen. Er der slet ingen der har været på besøg hos hende tidligere pg vil dele lidt info?

Skrevet

Jeg har besøgt hende i Vejle en enkelt gang, hun er rigtig sød og jeg fik en dejlig omgang massage.

Skrevet
Fyr46 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har besøgt hende i Vejle en enkelt gang, hun er rigtig sød og jeg fik en dejlig omgang massage.

Kan du fortælle lidt mere?

Beskrive hende lidt? Er billederne af hende?

hvordan var oplevelsen? Tantra/B2b?

Må man røre samtidig?

PFT

Peter

Skrevet

Tror bestemt det er hende på billederne, fik en times b2b og tantra og intet at klage over, hun er meget sød.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.