Listelømmel 301 Skrevet 1. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/329683 Tænker at nogen måske har været under Milena/Milanas kyndige hænder - mener hun var i Aarhus inden hun nu er landet i Kolding - Håber nogen har tid og lyst til at beskrive kvinden, tantra oplevelsen, og om hendes tantra indeholder gensidig berøring ? På forhånd tak. Mvh Liste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 8. November, 2022 Fik du besøgt hende? Hun er i Aarhus kan jeg se og er lidt fristet . Men der mangler lidt i annoncen fx priser. Og så vil jeg gerne høre fra andre om oplevelsen og på trods af flere efterlysninger fra dig kan jeg ikke se der er svar... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter FL 8 Skrevet 4. Januar, 2023 Jeg har lige set hendes annonce igen. Er der slet ingen der har været på besøg hos hende tidligere pg vil dele lidt info? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr46 42 Skrevet 5. Januar, 2023 Jeg har besøgt hende i Vejle en enkelt gang, hun er rigtig sød og jeg fik en dejlig omgang massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter FL 8 Skrevet 5. Januar, 2023 Fyr46 skrev, for 8 timer siden: Jeg har besøgt hende i Vejle en enkelt gang, hun er rigtig sød og jeg fik en dejlig omgang massage. Kan du fortælle lidt mere? Beskrive hende lidt? Er billederne af hende? hvordan var oplevelsen? Tantra/B2b? Må man røre samtidig? PFT Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr46 42 Skrevet 6. Januar, 2023 Tror bestemt det er hende på billederne, fik en times b2b og tantra og intet at klage over, hun er meget sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg