Hop til indhold

Hvem skal man besøge i Odense

Featured Replies

Skrevet

Hej Venner

Jeg skal på kursus på fredag i Odense, som først er færdig kl. 22.00 om aftenen, derfor tager jeg en overnatning der ovre inden jeg køre hjemover igen Lørdag.

Hvem kan i anbefale i det område, som gerne har sent åben ved den tid, søger primært noget FP + massage.

Hilsen herfra 

Skrevet

Jeg kan ikke lige se nogle annoncer fra piger jeg kan anbefale OG som har åbent efter 22.

Men Vicky kender jeg lidt privat og hun er super sød. Jeg ved dog ikke hvordan sexen er. Link: https://annoncelight.dk/showad/330385

Jeg har mange gange været forbi Skt. Jørgens Gade 33 C. En velkendt placering, og der har jeg tilfældet fundet den største perle nogen sinde for år tilbage (Tiffany Dreams), men der gemmer sig ofte en god oplevelse bag døren, hvis man er til sorte piger :D Jeg ved ikke hvem der er på adressen nu, så kan ikke linke.

Jeg håber du finder en at nyde aftenen med <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.