Hop til indhold
oxen

Aroma - Århus

Recommended Posts

Her en kort anmeldelse efter forespørgsel fra Århuselsker ;)

Besøgte "pop" for nylig. Gik efter full service. Det tilbød hun ikke.

Hun var 30 år, sød og dejlig, slank. Med smil og godt humør.

Jeg fik et håndjob som koster 600 kr. Under håndjob måtte jeg røre hende uden på tøjet. Før dette fik jeg en faktisk en rigtig grundig og god massage i 45-50 minutter. Også erotisk. Så skulle jeg få lyst til en god massage uden full service, så kommer jeg gerne igen. Kan anbefales.

Stedet er som steder er flest. I en kælderlejlighed. Lidt rodet. Dog udmærket sted og med brusebad.

I tvivl om der blev brugt nye håndklæder

Sakset fra Organdonorlisten :D

Vestre Ringgade 172

8000 Aarhus

Tlf. 52 65 81 95

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den kunne jo nok med fordel flyttes.

Måske en moderator vil flytte den til thai anmeldelser eller hertil viewtopic.php?f=44&t=6683

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så skulle den lille nye i flokken afprøves.

Ringede en halv time i forvejen. Hun skulle lige checke noget, og bad om at måtte ringe tilbage om et minut. Jeg var alene og brugte Bollofonen, så det måtte hun godt. Hurtigt fik jeg et ok fra hende.

Indgangen er ikke diskret, slet ikke. Folk holder i kø for rødt lys lige ud for. Ringgaden er en af de mest traffikerede veje i Århus. Jeg tog chancen, selv om jeg er temmelig velkendt blandt en stor gruppe Århusianere.

Forretningen ligger i kælderen, hvor der før var Sandwichbar. Der er pænt og rent. Blev modtaget af en sød pige i nedringet blondekjole, OG uldne strømpebulser OG tykke hjemmesko OG frakke?

Blev vist ind i massagerummet - der er to. Dette var tydeligvis køkkenet hvor der før blev smurt brød, og der er dør i. Fliser på vægge og gulv. Ikke særligt charmerende. Pigen kom ind, og hun havde smidt frakken. Hm, strømperne kom vel af på et tidspunkt tænkte/håbede jeg. Hun startede massagen, som var god. Ikke hård, men heller ikke ligegyldig gnubberi. Der var meget lidt provokation, af mit ædle vedhæng og nærmeste omgivelser, under massagen. Til sidst spurgte hun om jeg ville have mere? Jaeee, bum bum sagde jeg, og stirrede på hendes flotte barm, medens jeg kælede for hendes søde mås. NIX, kun HJ. Det gad jeg ikke. Var ikke pirret nok.

Det blev så ved masagen, af en pæn og lidt genert/stille pige, som hedder Pop. Fik også et brusebad. Kabinen står i gangen mellem de to massagerum!

300 kr

Ville køre hjem og diy medens jeg kiggede på naboens minipuddel gennem vinduet, men ville lige slå et slag forbi Beautifull Spirit for at se om lokalet var ryddet. Det er det ikke, og.........

Se mere under Beautifull Spirit tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Til sidst spurgte hun om jeg ville have mere? Jaeee, bum bum sagde jeg, og stirrede på hendes flotte barm, medens jeg kælede for hendes søde mås. NIX, kun HJ. Det gad jeg ikke. Var ikke pirret nok
Det har da godt nok været en møgdag, Århuselsker. Op på hesten igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lige en tur massage hos Aroma idag. Var heldig der sad i forlokalet ikke en kødrand af mænd og slubrede kaffe idag :D

Det var ejeren selv der stod for tur. Og hun gav en super god massage, jeg fortalte at jeg havde lidt problemer med højre arm så armen fik den helt store tur.

Og tilsidst gjorde hun så jeg ikke får ondt i armen igen. :lol:

Sluttede af med bad. det er ok forhold der er der.

Sex tilbyder hun ikke men det er ok med mig, hun har en datter der er oppe i årene så mon ikke hun selv har rundet de femti som er min smertensgrænse. lige indtil jeg træffer en ny beslutning. :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er bare underligt at Tommy i Siam tråden, var der vist, reklamerer med at man kan få hele dynen til 1000 og at det er App og Pii der arbejder der. Noget stemmer ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dam og Pii er 25, App er 30 , men de er lige så fæisk alle 3:) SKREVET AF TOMMY

HMM Så har jeg været sammen med moderen :D:D

har før mødt en yngre pige deroppe som hedder baar eller sådan noget. Har efterfølgende ringet derop og spurgt efter hende men uden held, fik at vide der ville gå en halv time inden hun komme være der.

Men hvad vi ser idag, er ikke nødvendigvis det samme i morgen i denne thaiverden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...