Hop til indhold
Bobby CPH

Madonna / NGel Massagen & Spa / Berlin

Recommended Posts

Besøgte i uge 41 denne dame: https://www.ngel-massagen.de/de/madonna

Flot sted med diskret indgang i alm. byggeri. Jeg havde bestilt tid pr. email.

Madonna var meget imødekommende - måske ikke helt så stram som på billederne. Hendes body2body var nærmest ikke eksisterende, hun kradsede osse lidt på både ben og missen, til gengæld fik jeg utrolig meget berøring og oliemassage på baller, røv, nosser og pik under hele seancen, både da jeg lå på mave og ryg - det var nærmest et handjob på mindst en halv time.

Afslutningen var speciel - hun havde umiddelbart inden jeg vendte mig om spurgt, om hun måtte prøve et trick på mig - og at det var helt sikkert (ift. STD tænker jeg, hun mente). Tricket var, at hun lissom tog min pik mellem sin hals og skulder og kørte frem og tilbage. Både visuelt og følelsesmæssigt var det meget som et blowjob, og jeg holdt da heller ikke længe. Bagefter lå vi lidt og nussede, inden hun afsluttede med en fodmassage, hvilket var meget dejligt, da jeg havde travet Hamborg og BErlin tynd hele dagen.

Hvad angår coronarestriktioner, så bliver man registreret ved ankomst, hvor man udfylder et skema med navn, adresse og kontaktmulighed (email eller tlf). De kontrollerer ikke, om det er korrekt - det er  dog nok en god ide ift. smitteopsporing, at man kan kontaktes fx via email. Oplysningerne bliver opbevaret i 4 uger. Jeg viste osse mit coronapass. Jeg havde mundbind på ved ankomst, men det røg af på værelset og under selve massagen.

Pris var 120 euro for 60 minutter. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...