Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er stadig meget ny i det her, men jeg fik besøgt Ts Valeria. Og det er bestemt hende på billederne selvom hun ikke var helt så gejlet op med makeup da jeg besøgte hende.

Valeria var sød, sexet og med en flot krop med lækre bryster. Og så var hun højere end jeg lige havde troet. Hun var meget imødekommende og det hele startede med bad sammen så god start. Og der var mulighed for at urinere på hende hvis man er til det.

Uden at gå for meget i detaljer så var der mulighed for at prøve en del forskelligt på de 30 min selvom jeg nok var ret begrænset med hvad jeg lige var klar på. Dog var hun ikke helt klar på kys med mig....men hun gav fint blow og sex.

Så alt i alt var det en fin oplevelse, men for mig bliver det nok desværre ikke en gentagelse da jeg fandt ud af jeg er til en lidt anden type men det skal bestemt ikke holde andre tilbage der matcher bedre med hende.

https://annoncelight.dk/showad/229913

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
horny_guy skrev, den 11.11.2021 at 17:06:

hvor stor er hun og er den stiv ;)

 

 

Hun er ret høj. Men det er måske ikke den størrelse du spørger om...?

Den anden der vel normal STR. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...