Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem (i fredags) efter 2 uger i Kyiv. Den første uge var sammen med en kollega ”i embeds medfør”, så der var ikke tid eller mulighed for så meget ”sjov”, udover den obligatoriske tur til Chernobyl og Pripyat (Det kan virkeligt anbefales).

Men efter min kollega fløj hjem søndag havde jeg indtil fredag hvor jeg skulle underholde mig selv.

Jeg havde hjemmefra kigget meget på de forskellige ”Erotisk massage” steder som Kyiv har og allerede søndag eftermiddag skrev jeg til ”Afrodita” på Viber, det stod hurtigt klart at de priser og den menu som er på deres hjemmeside, ikke rigtigt har noget med virkeligheden at gøre, men jeg endte da med få booket 90 min massage med kys og berøring af pigen og fælles bad efterfølgende (til 2500 uah, ca 610 dkk), og jeg fik tilsendt en video som viste hvordan jeg fandt hen til klinikken.

Jeg kom ind og blev ledt ind i en meget snusket ”suite” med 3 rum, et med en sofa og et bord, et badeværelse og et hvor der lige præcis var plads til en 140x200 seng. Jeg betalte telefondamen og efter ca 10 min ventetid kom hun ind sammen med 2 piger i lingeri, en ordentlig matrone som lignede en sovjetiske kantinedame og en ung underernæret Romapige, (kan ikke genkende nogle af dem på deres hjemmeside) her burde jeg have rejst mig og gået min vej, men tænkte primært med det nedre hoved på dette tidspunkt, så jeg valgte den underernæret Romapige.

Jeg blev sendt i bad i det meget faldefærdige badeværelse, og selv hvis jeg havde været lige så underernæret som pigen havde der ikke været plads til os begge i den bruseniche. Selve massagen var ikke noget af skrive hjem om, og da vi kom til den erotiske del, fik jeg det mest sølle handjob jeg har fået i mit liv. Der var ikke noget kys, og da jeg prøvede at røre hende, var det meget tydeligt at hun ikke brød sig om det (men hun sagde ikke noget), så det lod jeg være med. Efter ca 45 min blev jeg sendt i bad og imens jeg klædte mig på, prøvede jeg at snakke lidt med hende. Jeg fandt ud af hun var 20 år og fra det østlige Ukraine. Hun gik på konservatoriet og var ved at uddanne sig til klassiske pianist, så vi fik os en lille snak om vores favorit Rachmaninov klaverværker og da jeg nævnte at jeg var fra Danmark, nævnte hun Carl Nielsen. Jeg havde ikke lyst til at presse på for mere og endte med at stikke pigen 500 UAH (ca 125 kr) som jeg håber hun beholdt for sig selv og gik min vej.

Efter jeg havde fundet noget mad og var kommet tilbage til min Airbnb, skrev jeg til Alina om hun havde lyst til at komme forbi en times tid. Hun holdt til meget tæt på den Airbnb jeg havde lejet og kom således på gåben. Det er helt sikkert samme pige som på billederne (kan genkende tatoveringen på hendes lår), men de er helt sikkert ikke nye og opdateret. Alina fik de 1700 UAH som stod på nettet og der var fuld knald på både kys og berøring, og et dejligt blowjob uden gummi (sex var med) hun havde god tid og endte med at være hos mig nok ca. 2 timer. Så på trods af jeg var meget skuffet lige da jeg så hende, endte jeg med at være glad og tilfreds.

Om mandagen havde jeg lavet en dinnerdate med Alexandra, på en lokal mellemklasse restaurant med Ukrainsk mad, på baggrund af min oplevelse med billederne dagen før, var jeg meget spændt på hvad jeg ville opleve og om hun bare ville være typen som forsøgte at ”malke” mig mest muligt. Alle mine tanker blev gjort til skamme, billederne kunne ikke være mere vellignende og hun syndes det var meget sjovt at en ”rig” vesterlænding som mig gerne ville havde Ukrainsk og hun førte mig rundt i de lokale specialiteter, hun var meget beskeden og forsøgte på ingen måde at ”malke” mig og efter et par retter hver betalte jeg regningen og vi gik videre til et fancy drinks/cocktailssted hvor vi fik et par drinks hver og hun begyndte at blive meget nærgående (på den gode måde) så vi gik tilbage til min Airbnb og detaljer bliver holdt mellem de involveret parter, men jeg kan sige det føles fuldstændig som det var en pige jeg havde blot havde mødt på en bar, det er uden tvivl det bedste GFE jeg har oplevet. Hun kiggede ikke på klokken på noget tidspunkt og sagde farvel på et meget naturligt tidspunkt. Jeg var helt udtømt efter den oplevelse.

Jeg endte med at booke hende igen nogle dage efter, denne gang i 24 timer. Vi mødes onsdag aften, det var totalt kæreste agtigt (det fik mig næsten til at savne en kæreste). Vi endte med at ligge på sofaen imens vi drak te, hvorefter vi fortrak til soveværelset, det det med at vågne til et blowjob kan jeg svært anbefale. Dagen efter ville jeg gerne på et museum, så det gjorde vi, det var rart at have en tolk med, de er ikke altid lige gode til det der med information på engelsk. Så var vi ude og shoppe, jeg fik shoppet lidt souvenirs og vi var en tur i et lokalt supermarked, igen var det rart med en tolk og jeg fik købte noget lækkert Ukrainsk ost, kød og vodka med hjem takket være hende.

Efter vi havde spist på endnu en lækker lokal restaurant, endte vi i min Airbnb og igen blev der ikke kigget på uret og jeg endte med at få mere end de 24 timer jeg havde betalt for.

Alt i alt en fantastisk oplevelse og jeg sagde også at jeg håbede hun ville slå et smut forbi København for en kvinde som hende ville kunne tjene gode penge. Så hvis man er i Kyiv og søger den ultimative GFE, så tøv ikke med at tage fat i Alexandra.

Kyiv kan som feriedestination også anbefales, meget smuk by og man kommer virkeligt langt for sine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fed beretning, det sætter bestemt tanker om nye rejsemål igang! Hvad måtte du slippe for dinnerdaten og de 24 timer? Sådan noget ville jo være vanvittigt dyrt herhjemme, så det rart at få noget at sammenligne med.

Update: Kan nu se på linket, at der er angivet priser for disse aktiviteter. Hendes tilbud på "Sex up to 10 times" over en nat må godt nok kun være for de vildeste liderbukser :D 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op. Det må virkelig være dejligt at have så mange slanke og smukke modeller at vælge imellem :P

Alle piger her er jo vanvittigt smukke!

https://relaxkiev.com/en/

Omkring 400-500 kr for 60 minutters hygge og ved nogle af pigerne til 730 kr for 60 minutter er det incl. analsex til hende ( bl.a. pigen Alina).

Det er jo helt uhørt. 

Kan godt forstå store skuespillere og producenter som Rocco Siffredi,  Marc Dorcel  og Pierre Woodman tog derned for at lave spændende spillefilm.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 8 timer siden:

Hold da op. Det må virkelig være dejligt at have så mange slanke og smukke modeller at vælge imellem :P

Alle piger her er jo vanvittigt smukke!

https://relaxkiev.com/en/

Omkring 400-500 kr for 60 minutters hygge og ved nogle af pigerne til 730 kr for 60 minutter er det incl. analsex til hende ( bl.a. pigen Alina).

Det er jo helt uhørt. 

Kan godt forstå store skuespillere og producenter som Rocco Siffredi,  Marc Dorcel  og Pierre Woodman tog derned for at lave spændende spillefilm.

 

Desværre synes jeg mange beretninger herinde om GP-miljøet i Ukraine har været forholdsvis negative. Derfor har jeg indtil videre ikke overvejet Ukraine som et rejsemål for sex. Måske husker jeg forkert. Der er nok også flere af de billeder, der er enten fake eller misvisende.

Men måske er det blot et spørgsmål om, at det kan være en jungle at navigere i som udefrakommende, og at man bliver nødt til at lave sin research hjemmefra. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
tykke94 skrev, for 17 timer siden:

skrev jeg til Alina om hun havde lyst til at komme forbi en times tid.

Jeg synes det er sindsygt frækt og morsomt at hun bare kalder sig: Prostitute Alina. Jeg kan næsten høre hende sige det til mig med russerdialekt. No bullshit and I love it. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes det er sindsygt frækt og morsomt at hun bare kalder sig: Prostitute Alina. Jeg kan næsten høre hende sige det til mig med russerdialekt. No bullshit and I love it. 

Ikke for at ødelægge din illusion, men det er vist noget som siden automatisk tilføjer på alle pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tykke94 skrev, for 16 timer siden:

Ikke for at ødelægge din illusion, men det er vist noget som siden automatisk tilføjer på alle pigerne.

ja, det har du ret i. men så er det sjovt med dem alle sammen. der skal ikke så meget til at more mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...