Hop til indhold
FrækMøstjylland

Mini GB i Århus området tirsdag 11.30 til 12.30

Recommended Posts

Fræk tøs 26 år aldrig prøvet flere mænd ønsker mini gangbang 4 mænd på tirsdag nær Aarhus.  Hun er 170/70/85b- skål, som er frækt piercet, Hun er til fræk hård sex, Hun kan deepthroates virkelig hårdt og hun giver ikke op. Hun er til oral uden og sluger eller hvad man nu har lyst til. Hun er til anal samleje og vaginal samleje med kondom, det orale er uden. Hun er til en røvfuld mens hun kneppes bagfra, men det hårde SM står jeg for og jeg står også for hendes sikkerhed. Hun har et stopord hvis det mod forventning skulle blive nødvendigt "Cirkus" og ved oral 3 klask på lår eller røv. Hun elsker at blive kælet for, slikket osv. Pris for en time pr mand 1000.-kr og selvfølgelig går alle pengene til hende. Det skal foregå ude tirsdag mellem kl 11.30 og 12.30. Ved dårligt vejr finder jeg et sted vi kan være. Dårligt vejr definer Q og jeg. Henvendelse uden mobil nummer og navn er ligegyldigt og der er ingen økonomiske interesser for os mænd i logen ved dette arrangement. Interesseret så skriv med navn og mobilnummer til [email protected]

Redigeret af FrækMøstjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende, men udendørs GB med anal og hele molevitten er måske lidt optimistisk i Danmark i november. Men lyder afgjort spændende, og havde det været i København - og indendøre - havde jeg været frisk. Held og lykke!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, for 8 timer siden:

Spændende, men udendørs GB med anal og hele molevitten er måske lidt optimistisk i Danmark i november. Men lyder afgjort spændende, og havde det været i København - og indendøre - havde jeg været frisk. Held og lykke!

 

Muligt vi er optimister, men der står også ved dårligt vejr flyttes arrangeentet indendøre ;-) København er for os lidt langt væk ca. sammen afstand som fra Kbh til Århus ;-) og tak for dit Held og lykke Lars 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...