Hop til indhold
Thykier

Danske BBW May

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/330668

Jeg har haft en fantastisk oplevelse ved May.  Hun har en fantastisk krop, med et kønt ansigt med de frækkeste læber, som føles fantastisk både ved kys og blowjob. Dertil har hun et par store bryster og en dejlig stor røv, som føles fantastisk i hånden når man giver den nogle kærlige klask.  Hun er utrolig sød og nem at snakke med, så selv om jeg var nervøs fik hun mig til at føle mig rigtig godt tilpas inden vi startede.

Vi startede med frække intense kys, inden hun begyndte at give det lækreste blowjob, det var uden kondom og hun gav den virkelig gas, det vådt og lækkert, får virkelig indtrykket af hun elsker at sutte pik. Samlejet var virkelige intens, jeg følte virkelig at hun nyd det, hvilket gjorde hele oplevelsen bedre for mig.

Så for at opsummere, smuk pige med en skøn personlighed som er supernem at snakke med og som virkelig virker til at elske sex.

Jeg vil klart anbefale hende til jer alle og jeg skal helt bestemt selv besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg synes dog desværre, at hendes billeder på annoncen er meget lidt brugbare; de giver næsten intet indtryk af udseende, end ikke af kroppen (at hun ikke ønsker at vise ansigt kan være forståeligt).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...