Thykier 1 Skrevet 31. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/330668 Jeg har haft en fantastisk oplevelse ved May. Hun har en fantastisk krop, med et kønt ansigt med de frækkeste læber, som føles fantastisk både ved kys og blowjob. Dertil har hun et par store bryster og en dejlig stor røv, som føles fantastisk i hånden når man giver den nogle kærlige klask. Hun er utrolig sød og nem at snakke med, så selv om jeg var nervøs fik hun mig til at føle mig rigtig godt tilpas inden vi startede. Vi startede med frække intense kys, inden hun begyndte at give det lækreste blowjob, det var uden kondom og hun gav den virkelig gas, det vådt og lækkert, får virkelig indtrykket af hun elsker at sutte pik. Samlejet var virkelige intens, jeg følte virkelig at hun nyd det, hvilket gjorde hele oplevelsen bedre for mig. Så for at opsummere, smuk pige med en skøn personlighed som er supernem at snakke med og som virkelig virker til at elske sex. Jeg vil klart anbefale hende til jer alle og jeg skal helt bestemt selv besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 1. November, 2021 Tak for anmeldelsen. Jeg synes dog desværre, at hendes billeder på annoncen er meget lidt brugbare; de giver næsten intet indtryk af udseende, end ikke af kroppen (at hun ikke ønsker at vise ansigt kan være forståeligt). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg