Guest Liderbasse Skrevet 31. Oktober, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/showad/330381 Der skulle ske noget og synes Betty så sød ud på billederne i annoncen. Så afsted med mig til 30 min med økoblow. Adressen var mit nye favoritsted, Gartnerbyen, og som sædvanligt skuffede det ikke. Virkelig sød og lidt genert pige. Dejlig spinkel ungpigekrop med de rigtige former, nipler, som var lette at gøre store og glade, flot og velsmagende mis, og et rigtig kønt ansigt. Annoncens billeder yder hende ikke retfærdighed, og ansigtsbilledet er 100p hende - hun ser bare yngre ud i virkeligheden. Hun har bøjle på tænderne, hvad hun selv var pænt træt af, men hun var megacute med den og det er der jo også kunder til Efter et kort, men veludført økoblow monterede hun regnhætten med munden og satte sig op på mig. Virkelig stram og lækker, og tror såmænd de små gisp var helt ægte, da jeg fik mig klemt på plads. Herfra videre i en doggie med udsigt til hende i spejlet. Det var her, hun begyndte at blive sulten. Tog hende om det ene håndled og holdt stramt bag ryggen, mens hun lå med den lækre mås lige i vejret og stødte imod i rytme, småstønnende og våd. Så i min yndling, hende på ryggen og stængerne i vejret. Fuck hun var dejlig at se på. Og så tog fanden ved hende. Løftede sit underliv op mod mig, så jeg kunne holde og støde godt til - og så begyndte hun at støde igen og nærmest ride mig horisontalt, decideret malke mig. Og det lykkedes! Har aldrig prøvet noget lignende, men stoppede mine bevægelser, mens hun bare gnubbede, roterede og stødte min pik ind i sig, mere og mere stønnende. Jeg måtte overgive mig, for det føltes simpelthen så godt at der ikke var noget at gøre - jeg måtte skyde alt min sperm så langt op i hende som overhovedet muligt! Blev liggende lidt og snakkede. Hendes engelsk er godt nok til at snakke lidt, selvom hun selv synes det var dårligt. Det er det ikke. Alt-i-alt en virkelig god oplevelse. Hun er her vist to uger endnu, så få bare lettet måsen og bollet hende godt igennem, for det er anstrengelserne værd Redigeret 31. Oktober, 2021 af Liderbasse Slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 31. Oktober, 2021 Hun var sgu ikke længe om at få den anmeldelse placeret på sin profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 31. Oktober, 2021 Hun er til gengæld umulig at få en aftale med. Har forsøgt de sidste 2 dage. Dog, gartnerbyen, er den ikke kendt for selfie-tricket? Så ender jeg alligevel med at melde fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naughty Betty 0 Skrevet 4. November, 2021 Thank you! for such nice review! I am glad ou time as I did, always makes me happy when I see satisfied man! kiss :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 97 Skrevet 6. November, 2021 Hejsa, er hendes bryster ægte eller hjulpet på vej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheM 61 Skrevet 10. November, 2021 Jeg synes i den grad der mangler indlevelse, ellers har jeg bare ramt en off-day. Jeg betragter mine penge som spildt her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonss97 0 Skrevet 20. November, 2021 (edited) A pretty girl with good services. I will never esitate to come another time if will have the chance to do it. Redigeret 20. November, 2021 af Jonss97 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonss97 0 Skrevet 20. November, 2021 A pretty girl with good services. I will never esitate to come another times when I have the chance to do it. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg