Hop til indhold
drmabuse

Er Tyske Lilly med de store bryster et besøg værd?

Recommended Posts

Hej brødre,

Jeg har set at Lilly er tilbage i Danmark og overvejer at besøge hende. Lidt research på hende efterlader mig dog i tvivl om hvorvidt det er spild af penge eller god value for money. nogle indlæg roser hendes lækre krop og professionelle tilgang, mens andre skriver at hun virker udbrændt og kører på tomgang uden nogen indlevelse, der er også enkelte der skriver at hun ikke er nær så sprød live som på billederne (uren hud i ansigtet). Flere indlæg er omkring et års tid gamle så jeg vil gerne høre om der er nogen der har mødt hende for nylig og kan fortælle lidt om deres oplevelse. På forhånd tak, hav en god søndag allesammen!

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidste uge og havde en god oplevelse. Hun var sød, sjov og glad, men det var ikke den største GFE-oplevelse jeg fik, men følte at det var value for money alligevel. Missen var velsmagende og sillibabserne bløde og dejlige

Ansigt var rigtigt nok præget af mere uren hud end billederne umiddelbart giver udtryk for, men den samlede pakke var fin.

Det jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen på et tidspunkt

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, den 31.10.2021 at 09:37:

nogle indlæg roser hendes lækre krop og professionelle tilgang, mens andre skriver at hun virker udbrændt og kører på tomgang uden nogen indlevelse

Lilly er så dejlig, at jeg lige har booket tid hos hende igen. Hun er helt klart professionel og erfaren (på godt og ondt), men hendes indlevelse fejler intet. Det kan selvfølgelig være en kemi-ting eller blot et spørgsmål om ens egen tilgang til, den oplevelse man forventer, men det giver mig en tryghed, at besøge hende igen. (og sikkert også igen og igen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bred Smag skrev, den 31.10.2021 at 13:15:

Jeg besøgte hende sidste uge og havde en god oplevelse. Hun var sød, sjov og glad, men det var ikke den største GFE-oplevelse jeg fik, men følte at det var value for money alligevel. Missen var velsmagende og sillibabserne bløde og dejlige

Ansigt var rigtigt nok præget af mere uren hud end billederne umiddelbart giver udtryk for, men den samlede pakke var fin.

Det jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen på et tidspunkt

@Bred SmagTak for godt og informativt svar -undskyld at jeg har været så sløv med at vende tilbage.

yrghh skrev, den 22.11.2021 at 01:04:

Lilly er så dejlig, at jeg lige har booket tid hos hende igen. Hun er helt klart professionel og erfaren (på godt og ondt), men hendes indlevelse fejler intet. Det kan selvfølgelig være en kemi-ting eller blot et spørgsmål om ens egen tilgang til, den oplevelse man forventer, men det giver mig en tryghed, at besøge hende igen. (og sikkert også igen og igen)

@yrghh Tak for et særdeles brugbart svar -jeg må tage mig sammen og få booket en tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...